تأمین کیت‌های بیولوژی مولکولی مورد نیاز آزمایشگاه‌ها

    شرکت دانش‌بنیان لیوژن فارمد اقدام به تولید و تأمین انواع کیت‌های بیولوژی- مولکولی- تشخیصی در بازارهای داخلی و خارجی کرده است.
لیوژن فارمد یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان است که در حوزه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد و کیت‌های بیولوژی- مولکولی- تشخیصی تولید می‌کند. رامین فاضل مدیرعامل شرکت لیوژن فارمد درباره تولیدات این شرکت دانش‌بنیان اظهار کرد: این مجموعه در زمینه تولید انواع کیت‌های بیولوژی مولکولی، کیت‌های تشخیصی ویروسی، پنل‌های تشخیص سرطان و انواع بیماری‌های قارچی فعالیت دارد و همچنین تنها شرکت تولیدکننده پرایمر و پروب در ایران است.
 فاضل ضمن اشاره به زمینه فعالیت این شرکت در حوزه تجهیزات پزشکی بیان کرد: مجموعه شرکت‌های لیوژن فارمد، سیناکلون به همراه شتاب‌دهنده بومیکس با همکاری نیروهای متخصص و پیشرفته‌ترین تجهیزات، ارائه‌دهنده کلیه خدمات آزمایشگاهی، پژوهشی و کنترل کیفی و نیز تولیدکننده انواع کیت‌های حوزه بیوتکنولوژی به‌منظور ارائه به آزمایشگاه‌های تشخیص طبی و مصرف دانشجویان و اعضای هیأت‌علمی، مراکز تحقیقاتی، شرکت‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی است.
فاضل درباره عناوین محصولات و تولیدات این شرکت خاطرنشان کرد: کیت‌های HCD Detection، HCD Extraction، DNA Extraction، RNA Extraction، Enzyme (Taq Polymerase - Reverse Transcriptase  T4 Ligase) و مواردی دیگر از محصولات و تولیدات اصلی این شرکت دانش‌بنیان است.مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص میزان تأمین نیاز کشور خاطرنشان کرد: این شرکت دانش‌بنیان حدود 70 درصد خدمات کنترل کیفی شرکت‌های داروسازی و سازمان‌های زیرخط مثل سازمان غذا دارو را تأمین می‌کند.
وی همچنین ضمن اشاره به صادرات محصولات و تولیدات این شرکت به خارج از کشور گفت: تولیدات این شرکت دانش‌بنیان به کشورهای ارمنستان و عراق صادر می‌شوند و این کشورها خریدار محصولاتی ازجمله  CHO Extraction، Ladder، Agarose DNA Extractionو  هستند.
مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان در خصوص میزان اشتغال‌زایی ایجادشده توسط این مجموعه بیان کرد: در حال حاضر 80 نفر با میانگین سنی 30 سال و با میزان تحصیلات فوق‌لیسانس در شرکت لیوژن فارمد فعالیت دارند.
جستجو
آرشیو تاریخی