در حافظه موقت ذخیره شد...
موضوع مناقصه : تأمين ۱۷ (هفده ) دستگاه خودروی استيجاری منطقه البرز
شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز
شماره هشت هزار و نهصد و نه - صفحه ۵
آدرس مناقصهگزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارائه پاکت الف: استان البرز، شهرستانکرج، میدان طالقانی، خیابان طالقانی شمالی،جنبفرمانداری، شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی منطقه البرز،طبقه دوم،واحد کمیســـیون مناقصات، شــماره تماس 32542501-026 داخـــــلی2263 و
دورنگار 32542506-026
مهلت دریافت اسناد مناقصه: تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 24/09/1404
مهلت ارسال پاکات مناقصه (الف،ب،ج): تا ساعت 16:00 روز دوشنبه مورخ 08/10/1404
تاریخ گشایش پاکات ارزیابی: ساعت 09:00 روز سهشنبه مورخ 09/10/1404
تاریخ گشایش پاکات مناقصه (الف،ب،ج): ساعت 09:00 صبح روز دوشنبه مورخ 15/10/1404 در سالن جلسات شرکت نفت منطقه البرز میباشد.حضور مناقصهگران در جلسه گشایش پاکات با ارائه معرفینامه دارای مهر و امضا مجاز تعهدآور بلامانع میباشد.
جلسه توجیهی:جلسه توضیح و تشریح اسناد مناقصه ساعت 10:00 صبح روز دوشنبه مورخ 01/10/1404 در محل سالن جلسات شرکت نفت منطقه البرز برگزار میگردد.
**بدیهی است گشایش پاکات با حداقل 2 (دو) شرکتکننده میسر خواهد بود.
برآورد معامله: 705/517/488/136 ریال
نوع و مبلغ تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار: واریز سپرده نقدی به مبلغ 000/000/825/6 ریال بهحساب 2172588002005 بانک ملی بدون شناسه واریز یا ضمانتنامه بانکی معتبر با شناسه ملی منطقه البرز بهشماره 14007478443 معادل مبلغ فوق و یا سایر تضامین قابل قبول در بند «الف» ماده «6» آییننامه تضمین در معاملات دولتی مصوب 22/09/1394
* مناقصهگزار از پذیرش ضمانتنامه بانکی، بانک پاسارگاد و بانک گرد شگری و هرگونه چک تضمینی... معذور است.
* حداقل مهلت اعتبار تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار سه ماه بوده و حداکثر تا سه ماه دیگر قابل تمدید خواهد بود.
شرایط متقاضی: (توجه: تمامی مستندات ارائه شده در مناقصه باید اصل یا برابر اصل باشد)
کلیه شرکتهای حمل و نقل، مؤسسات توریستی و اتومبیل کرایه دارای مجوز تردد درون و برون شهری و آژانسهای توانمند دارای:
1-گواهی تأیید صلاحیت معتبر از اداره کار و امور اجتماعی (برای اشخاص حقوقی) و یا جواز کسب از اتحادیه مربوطه (برای آژانسها)
2- اساسنامه و آگهی ثبت شرکت و آخرین تغییرات مربوط به صاحبان امضاهای مجاز (برای اشخاص حقوقی)
3- گواهینامه ثبتنام مؤدیان مالیاتی و یا کارت اقتصادی
4- احراز امتیاز قابل قبول حداقل 60 از 100 در ارزیابی کیفی براساس معیارهای ارزیابی کیفی مناقصهگران مندرج در اسناد مناقصه
5- دارا بودن اعتبار مالیاتی برای اشخاص حقوقی (قابل کنترل در سایت
Tax.gov.ir)
6- دارا بودن ظرفیت آزاد پیمانکاری برای شرکت در مناقصه و تکمیل فرم مربوطه در اسناد مناقصه
7- قیمتها متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.
8- صرفا اسناد پاکتهای (ب) و (ج) و ارزیابی کیفی دارای امضا الکترونیکی مورد پذیرش است.در جلسه گشایش پاکات (ب) و (ج)، اسناد فیزیکی (کاغذی) و اسناد فاقد امضا الکترونیکی (دارای مهر گرم) به هیچ وجه مورد پذیرش نیست.
9- در صورت استعلام مراجع امنیتی مبنی بر عدم صلاحیت هر یک از
شرکتکنندگان،در هر مرحله از مناقصه،از ادامه حضور آن مناقصهگر ممانعت بهعمل میآید.
درصورت تغییر در زمانبندی مراحل مناقصه، مراتب در سایت مربوطه اصلاح و درج میگردد.

