در چهارمین روز از هفته، بازار خودرو در حالی به کار خود ادامه داد که نشانههای رکود همچنان بر آن سایه افکنده است. اگرچه قیمت برخی خودروها کاهش یافت، اما تعدادی دیگر با رشد همراه شدند؛ روندی که به گفته کارشناسان، بیش از آنکه ناشی از تغییر واقعی تقاضا باشد، نتیجه کاهش عرضه و فاکتور نشدن خودروها از سوی شرکتهاست. فعالان بازار میگویند این روزها خریداران دستبهعصا رفتار میکنند و خبری از معاملات پررونق نیست. در واقع، بازار در وضعیتی ایستاده است که نه میل به خرید دارد و نه انگیزه فروش. در میان محصولات داخلی، پژو ۲۰۷ پانوراما دندهای با افت ۱۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان رسید.هایما X7 نیز کاهش 70 میلیون تومانی را تجربه کرد و بر عدد ۲ میلیارد و 330 میلیون تومان ایستاد. در مقابل اطلس اتوماتیک E پلاس با رشد ۷۰ میلیون تومانی به یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان رسید. در بخش خودروهای چینی، ریسپکت پرایم تیپ ۲ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی اکنون به یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان کاهش یافت. دیگنیتی پرایم نیز با افت مشابه به ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عقبنشینی کرد اما لاماری ایما برخلاف جریان غالب، ۲۰ میلیون تومان گرانتر شد و به ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان رسید. در میان خودروهای وارداتی فولکسواگن ID.4 Crozz با جهش ۳۰۰ میلیون تومانی به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.