در حافظه موقت ذخیره شد...
اطلاعیه زمانبندی مراجعه دریافت اقلام مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک
به گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، واریز اعتبار مرحله چهارم کالابرگ الکترونیک از روز چهارشنبه (۱۹ شهریور ماه) همزمان با ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به حساب سرپرستان خانوارهای دهکهای یک تا سه انجام میشود. بر این اساس، سرپرستان خانوار تا پایان آبان ماه سالجاری فرصت دارند خرید خود را انجام دهند. همچنین، از روز شنبه (۲۹ شهریور ماه سالجاری) اعتبار مرحله چهارم کالابرگ برای دهکهای درآمدی چهار تا هفت واریز خواهد شد و سرپرستان خانوار تا پایان آبان ماه فرصت دارند نسبت به خرید کالابرگ اقدام کنند. این اعتبار برای خرید ۱۱ قلم کالای اساسی در سه گروه کالایی شامل لبنیات، پروتئین و خواربار اختصاص یافته است. بر اساس این گزارش در مرحله چهارم شامل طرح کالابرگ الکترونیکی مشمولان میتوانند متناسب با نیاز خود کالاهای تعیین شده را خریداری کنند. همچنین محدودیتی در مقدار خرید هر کالا و نشان تجاری وجود ندارد. در صورت خرید بیش از سقف اعتبار تخصیصی، مابهالتفاوت هزینه باید توسط خریدار پرداخت شود. طبق گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشمولان میتوانند خریدهای خود را در چند نوبت انجام دهند و نیازی به استفاده از کل اعتبار در یک مرحله نیست. همچنین تعداد مشمولین مرحله چهارم طرح کالابرگ الکترونیکی بیش از ۶۰ میلیون نفر است.
در مرحله چهارم طرح کالا برگ الکترونیکی، بیش از ۲۵۰ هزار فروشگاه خرد و زنجیرهای طرف قرارداد طرح کالابرگ الکترونیکی هستند و در اجرای این طرح، مشارکت دارند. مشمولان این طرح میتوانند برای مشاهده فروشگاهها و اطلاع از مانده اعتبار خود، برنامه کاربردی «شما» را از خدمات دهندگانی چون «بازار» و «مایکت» دریافت و نصب کنند. گزارش وزارت تعاون میافزاید: «اطلاعرسانی از میزان موجودی از طریق سرشماره v.refah برای سرپرستان خانوار پیامک میشود و این پیامک فقط شامل میزان «اعتبار کالابرگ» بوده و تأکید میشود فاقد هر گونه «لینک» است. همچنین امکان استعلام مانده اعتبار از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* فراهم شده است. بر اساس گزارش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز تماس ۶۳۶۹ -۰۲۱آماده پاسخگویی به سؤالات و درخواستهای مشمولان طرح است. همچنین دارندگان مانده اعتبار از مراحل قبلی طرح کالابرگ الکترونیکی میتوانند همچنان از اعتبار خود در دوره حاضر استفاده کنند.

