دولت چهاردهم اصلاح نظام اداری را در دو حوزه دنبال میکند؛ اصلاح نظام مدیریتی و اصلاح عملکرد کارکنان در سطوح دیگر. در همین راستا سازمان اداری و استخدامی در دولت چهاردهم «مرکز فوریتهای اداری» یا «فواد 128» را ابتدا در قزوین و البرز راهاندازی کرد و در ادامه در استان تهران نیز بزودی راهاندازی خواهد شد. فوریتهای اداری به دنبال آن است که با بهرهگیری از فناوریهای موجود، مشکلات موجود در زمینه رسیدگی، پیگیری و پاسخگویی به درخواستهای شهروندان به صورت آنی و لحظهای دنبال شود. در این سامانه، شهروندان در هر اداره و در هر زمانی، میتوانند با استفاده از روشهای مختلف ارتباطی از جمله تلفن نارضایتی و درخواستهای لحظهای خود را نسبت به عملکرد یک کارمند، یک اداره به مرکز فوریت اداری (فواد) اعلام کنند. مجریان ذیربط هم موظف هستند بلافاصله در کوتاهترین زمان به موضوع رسیدگی و نتیجه رسیدگی را به شهروند منعکس کنند. اکنون در دفتر رئیس سازمان اداری و استخدامی سامانهای قرار دارد که به صورت لحظهای تعداد شکایتهای مردمی و تعداد پیگیریها و زمان اعلام نتایج پیگیریها را رصد میکند.