رئیسکل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران با حضور سرزده در برخی شعب بانکی در سطح شهر تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات به مردم از نزدیک در جریان فعالیتها، نحوه ارائه خدمات بانکی و عملکرد خودپردازها و شعب قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، محمدرضا فرزین در این بازدید سرزده با کارکنان، مدیران شعب و مشتریان به گفتوگو پرداخت و بر ضرورت ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد. فرزین همچنین نسبت به برخی موضوعات مطرح شده از سوی مشتریان شبکه بانکی نیز ضمن پیگیری فوری، دستورات لازم را صادر کرد.