در حافظه موقت ذخیره شد...
فراخوان تجدید مناقصه عمومی یک مرحلهای
شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران
شماره هشت هزار و ششصد و سی و یک - صفحه ۸
2-موضوع مناقصه: خرید، حمل، نصب و راهاندازی تجهیزات سیستم فیلتراسیون سیلوی بتنی شماره 1 تبریز
3-زمان، مهلت و نشانی دریافت اسناد: متقاضیان میتوانند اسناد مناقصه را از تاریخ بارگذاری و همچنین انتشار آگهی تا مورخ 5/10/1403 از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به نشانی
www.setadiran.ir دریافت نمایند.
4-هزینه تهیه اسناد: واریز مبلغ 000/500 ریال بهحساب بانک مرکزی بهشماره شبا 750100004001058204005911 IR و شناسه 397058282294210055910000000000 قابل واریز در کلیه شعب بانکها بهصورت پایا
5- مدت اعتبار پیشنهادها: سه ماه از تاریخ تحویل پاکات میباشد.
6-مبلغ و نوع تضمین شرکت در مناقصه: واریز وجه نقد به مبلغ 4.500.000.000 ریال بهعنوان سپرده شرکت در مناقصه بهحساب شماره 4001058206373747 39010000 IR خزانه نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بهنام شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و یا ضمانتنامه بانکی بلاقید و شرط 3 ماهه با تمدید اعتبار 3 ماه دیگر
7- شرایط شرکت در مناقصه: اشخاص حقوقی دارای گواهینامه صلاحیت پیمانکاری حداقل پایه 5 رشته تأسیسات و تجهیزات یا پروانه بهرهبرداری مرتبط با موضوع قرارداد از وزارت صمت
8- زمان و محل گشایش پیشنهادها: ساعت 30/9 روز سهشنبه مورخ 18/10/1403 در محل شرکت به نشانی: تهران- خیابان فاطمی- نبش حجاب- شماره 225- شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران (ساختمان شماره 2)- طبقه دوم سالن جلسات خواهد بود.
9- نحوه تکمیل و تنظیم پاکات مناقصه: مناقصهگران میبایست بر طبق شرایط و دستورالعمل شرکت در مناقصه نسبت به تکمیل و تنظیم و ارسال پاکات اقدام نمایند.
10- زمان و نحوه ارسال پاکات مناقصه: مناقصهگران میبایست اسناد مناقصه شامل پاکات الف و ب و ج را در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس www.setadiran.ir درج و در عین حال فیزیک پاکت الف را ظرف مدت 10 روز از آخرین روز تحویل اسناد تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 17/10/1403 به نشانی تهران- میدان جهاد- شماره 12- شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران - طبقه هفتم - دبیرخانه محرمانه حراست تحویل و رسید دریافت نمایند.
11- منــاقصهگـران درصورت عدم عضویت قبلـی در سامـانـه تدارکات الکترونیکی دولت میبایست مراحل ثبتنام در سایت
www.setadiran.ir را انجام و گواهی امضای الکترونیکی دریافت نمایند.
12- متقاضیان شرکت در مناقصه درصورت نیاز بهاطلاعات بیشتر میتوانند با شماره تلفن 84399742 تماس و همچنین آگهی فراخوان را از طریق نشانی اینترنتی www.gtc-portal.comملاحظه نمایند. ضمناً اطلاعات تماس سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) جهت انجام مراحل عضویت در سامانه بهشرح زیر میباشد.
مرکز تماس: 41934-021 - دفتر ثبتنام: 88969737 و 85193768 - اطلاعات تماس دفاتر ثبتنام سایر استانها، در سایت سامانه بخش «ثبتنام/ پروفایل تأمینکننده / مناقصهگر» موجود است.