دیگه‌چه‌خبر؟

حضور فرزندان رهبر معظم انقلاب
در دفتر حماس در تهران
 خبر اول اینکه، به منظور ابلاغ پیام تسلیت رهبر انقلاب اسلامی در پی شهادت مجاهد قهرمان شهید یحیی سنوار، پنجشنبه هفته گذشته فرزندان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دفتر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس در تهران حضور یافتند.
فرزندان رهبر انقلاب در این دیدار، با اشاره به تصریح اخیر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای کمک به مردم فلسطین و لبنان، به تشریح کمک‌های مردمی ملّت ایران پرداختند و پویش ملّی «ایران همدل» را نمونه‌ای از این کمک‌ها برای همراهی با رزمندگان و مردم مقاوم فلسطین و لبنان اعلام کردند. نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین نیز با تشکر از پشتیبانی‌های مردم و دولت ایران از مقاومت، به حمایت‌های ویژه رهبر انقلاب اسلامی اشاره و از این حمایت‌ها تشکر کرد و از فرزندان رهبر انقلاب خواست تا سلام گرم رزمندگان مقاومت در فلسطین و غزه را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برسانند.
 
ایران حمله گسترده اسرائیل را
با ۱۰۰۰ موشک بالستیک تلافی می‌کند
 خبر دیگر اینکه، روزنامه نیویورک تایمز امریکا در گزارشی، به نقل از مقامات ایرانی گفته است که در صورت حمله گسترده اسرائیل به ایران، پاسخ‌های ایران می‌تواند شلیک ۱۰۰۰ موشک بالستیک باشد.
 
بازیابی رزمی حزب‌الله
به روایت صهیونیست‌ها
 دست آخر اینکه،  روزنامه واشنگتن‌پست به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله لبنان به لطف ساختار فرماندهی منعطفی که دارد و البته کمک ایران و سال‌ها برنامه‌ریزی برای مقابله با حملات احتمالی اسرائیل، از شکست‌های گذشته فاصله گرفته است. واشنگتن‌پست در ادامه گزارش خود نوشت: زمانی که اسرائیل در 1 اکتبر نیروهای خود را به سوی مرز لبنان فرستاد، مقامات اسرائیل تخمین زدند که عملیات نظامی چند هفته بیشتر طول نخواهد کشید. اما اکنون بعد از سه هفته، مقامات گفته‌اند که احتمالاً به چند هفته بیشتر زمان نیاز خواهند داشت.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و هشت
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد و هشت - ۰۵ آبان ۱۴۰۳