اخبار

حملات جدید امریکا و انگلیس به الحدیده
منابع یمنی از حملات جدید امریکا و انگلیس به استان الحدیده خبر دادند. شبکه المسیره یمن گزارش داد جنگنده‌های ائتلاف متجاوز امریکا و انگلیس روز گذشته چهار حمله را به منطقه اللحیه در استان الحدیده انجام دادند. جنگنده‌های امریکا و انگلیس دوشنبه نیز شهرستان «الصلیف» استان الحدیده واقع در غرب یمن را هدف قرار دادند. حملات امریکا و انگلیس به یمن در واکنش به عملیات‌های ارتش یمن علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ، عرب و مدیترانه و با هدف نجات رژیم صهیونیستی از محاصره دریایی انجام می‌شود. نیروهای مسلح یمن از نوامبر گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها در نوار غزه، ده‌ها حمله موشکی و پهپادی به کشتی‌های تجاری مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ انجام داده‌اند.


بن گویر: طی هشت ماه ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان «اسرائیلی‌ها» توزیع شده است
وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد، طی هشت ماه گذشته ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان سکنه صهیونیست اراضی اشغالی فلسطین توزیع شده است. ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با رادیو ارتش این رژیم گفت طی هشت ماه گذشته ۱۷۰ هزار قبضه سلاح میان سکنه صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی توزیع شده است. توزیع سلاح میان شهرک‌نشینان صهیونیست همزمان با افزایش حملات آنها به فلسطینی‌ها در مناطق مختلف اراضی اشغالی از جمله کرانه باختری و شهر بیت‌المقدس صورت گرفته است. خبرگزاری شهاب پیشتر گزارش داده بود، سه صهیونیست در تیراندازی در یک ایستگاه اتوبوس در شمال کریات مالاچی در عسقلان بشدت مجروح شدند.
پیش از این، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی همچنین در موضعی افراطی گفت: «عملیات تیراندازی در کریات ملاچی بار دیگر ثابت می‌کند که توزیع سلاح باعث نجات جان اسرائیلی‌ها می‌شود و ما همچنان به مسلح کردن جمعیت اسرائیل خواهیم پرداخت.»

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد
 - شماره هشت هزار و پانصد و هشتاد - ۲۵ مهر ۱۴۰۳