اخبار

پاداش کمیته ملی المپیک به علیپور
کمیته ملی المپیک به قول خود وفا کرد. در حالی که بعد از درخشش رضا علیپور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و کسب رتبه چهارمی ماده سرعت، کمیته ملی المپیک قول پرداخت مبلغ 400 میلیون تومان را داده بود، به وعده خود وفا کرد و این پاداش را پرداخت کرد. اسپایدرمن ایرانی که در المپیک پاریس مقابل واتسون سنگنورد امریکا شکست خورد، با ثبت زمان ۴ ثانیه و ۸۸ صدم ثانیه از مدال برنز بازماند. او در المپیک پاریس ضمن کسب عنوان چهارمی ماده سرعت، موفق به شکستن رکورد ملی کشورمان شد که همین موضوع هم باعث شد تا کمیته ملی المپیک برای او پاداشی ویژه در نظر بگیرد.


سیداکوف به کشتی با ایران رسید
چهره شاخص و عنوان‌دار کشتی جهان به ترکیب کشتی آزاد روسیه در دیدار مقابل ایران اضافه شد. حاجی مراد گاتسالوف سرمربی تیم ملی کشتی آزاد روسیه از اضافه شدن زائوربک سیداکوف دارنده یک مدال طلای المپیک و ۲ طلای جهان به ترکیب روسیه برای دیدار مقابل ایران خبر داد. به این ترتیب سیداکوف به جای انزور زاکویف برابر علی رضایی کشتی‌گیر جوان ایران در وزن ۷۴ کیلوگرم به روی تشک خواهد رفت. روس‌ها به غیر از سیداکوف، در ترکیب خود نفرات عنوان‌دار جهان و المپیک همچون زائور اوگویف، شامیل ممداف و علیخان جبرییل‌اف را به همراه خواهند داشت. دیدار تیم‌های ملی کشتی آزاد ایران و روسیه سوم آذر سال ‌جاری در ورزشگاه دینامو در مسکو پایتخت روسیه برگزار می‌شود.
 

14 آذر آغاز لیگ بسکتبال آسیا
برنامه بازی‌های تیم بسکتبال طبیعت اسلامشهر در سوپرلیگ غرب آسیا مشخص شد. فصل جدید این رقابت‌ها در لیگ منطقه‌ای غرب آسیا، از ۱۴ آذر با بازی تیم‌های ساجس لبنان و طبیعت ایران به میزبانی سالن بسکتبال آزادی تهران آغاز می‌شود. تیم بسکتبال طبیعت که نماینده بسکتبال ایران در فصل سوم این رقابت‌ها است، در گروه A رقابت‌های لیگ واسل با تیم‌های الوحده سوریه و ساجس لبنان همگروه است. در دور رفت این بازی‌ها 14 آذرماه طبیعت ایران میزبان ساجس لبنان است. 28 آذرماه هم پذیرای الوحده سوریه است. اما در دور برگشت روزهای 18 دی و 2 بهمن ماه نماینده کشورمان به ترتیب میهمان ساجس و الوحده سوریه است.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هفت
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و هفت - ۲۲ مهر ۱۴۰۳