دیگه‌چه‌خبر؟

اجازه بده حرفم را بزنم!
 خبر اول اینکه، فرناز قاضی‌زاده در یکی از برنامه‌های بی‌بی‌سی فارسی، با نفیسه کوهنورد خبرنگار این شبکه که برای تهیه گزارش از جنگ، در بیروت لبنان به سر می‌برد، گفت‌و‌گو کرد. او در بخشی از این صحبت‌ها، از کوهنورد می‌پرسد: حس می‌شود که اکثریت در لبنان خواهان کنار گذاشتن حزب‌الله هستند؟ کوهنورد در پاسخ به او می‌گوید: این تصور که سنی‌ها و مسیحی‌های لبنان، حزب‌الله را کنار بگذارند اشتباه است. در همین حین، وقتی قاضی‌زاده پاسخ کوهنورد را برخلاف انتظارات خود دید، سعی داشت که صحبت‌های او را قطع کند که کوهنورد از او می‌خواهد تا اجازه دهد حرف خود را بزند.
 
کابینه امنیتی اسرائیل درباره حمله به ایران رأی‌گیری نکرد
 خبر دیگر اینکه، شبکه الجزیره قطر به نقل از شبکه 13 رژیم صهیونیستی گزارش داد که نشست شب گذشته اعضای کابینه امنیتی در خصوص انجام حمله هوایی به ایران در حالی پایان یافت که اعضا به این حمله رأی ندادند.
شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی این رژیم افزود: کابینه امنیتی در خصوص پاسخ به حمله موشکی ایران رأی نداد و تصویب آن را تا نزدیک شدن به زمان اجرا به تعویق انداخت.
پیشتر برخی از رسانه‌ها به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی از حمله هوایی قریب الوقوع این رژیم به اهدافی در خاک ایران خبر داده بودند.
 
اولین امدادگری که پیکر شهید سیدحسن نصرالله را پیدا کرد
 دست آخر اینکه، برنامه ثریا روایتی شنیدنی از اولین امدادگری که بر پیکر شهید سیدحسن نصرالله حضور یافت، منتشر کرد. او در این روایت گفت: 8 ساختمان 8 طبقه‌ای در آنجا ویران شده بودند. ما در آن زمان مطمئن نبودیم که پیکر سیدحسن نصرالله در آنجاست. 24 ساعت تمام کار کردیم تا ببینیم که پیکر وی را می‌توانیم پیدا کنیم یا نه. وقتی به داخل رفتیم ابتدا با پیکر شهیدی مواجه شدیم و پس از آن که کمی جلوتر رفتیم شهیدی را دیدیم که ریش‌ها و موهایش سفید است. دعا می‌کردیم که شهید نصرالله نباشد. اما وقتی نزدیک شدیم، دیدیم شهید نصرالله با صلابت و آرامش به پهلو دراز کشیده‌اند. همان زمان عملیات احیا را آغاز کردیم اما تقدیر الهی به شهادت ایشان بود.
در پیکر شهید نصرالله هیچ آثاری از جراحت و تغییر وجود نداشت و همان صلابت همیشگی دیده می‌شد.

 

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و شش - ۲۱ مهر ۱۴۰۳