دیگه‌چه‌خبر؟

گزارش خبرنگار بی‌بی‌سی
از وضع بغرنج صهیونیست‌ها
 خبر اول اینکه، تشدید جنایات رژیم صهیونیستی و پاسخ‌های حزب‌الله و دیگر گروه‌های مقاومت به اسرائیل، فلسطین اشغالی را دچار مشکلات بسیاری کرده که یکی از مهم‌ترین مشکلات، ترک فلسطین اشغالی توسط صهیونیست‌هاست؛ موضوعی که مشخصاً خوشایند مقامات رژیم صهیونیستی نخواهد بود و کابینه رژیم را با معضلات بیشتری مواجه خواهد کرد. در همین رابطه کسری ناجی خبرنگار اعزامی بی‌بی‌سی در تل‌آویو، در گفت‌و‌گو با این شبکه از وضعیت بغرنجی که ساکنین سرزمین‌های اشغالی در آن به سر می‌برند گزارش داد. او در این گفت‌و‌گو گفت: در اینجا(اسرائیل) کسی به آینده امیدی ندارد. خیلی از متخصصان در حال ترک اسرائیل و تعداد زیادی از ساکنان در آستانه ورشکستگی هستند. ناجی همچنین گزارش داد: جنگ هر روز در حال گسترش است و ادامه آن ناامیدی اسرائیلی‌ها را روز به‌ روز بیشتر می‌کند.

رئیس سیا: ایران برای تولید بمب اتمی زمان کمی نیاز دارد
 خبر دیگر اینکه، ویلیام برنز، مدیر سرویس اطلاعات مرکزی امریکا(CIA) به تازگی مدعی شد که ایران به تولید بمب هسته‌ای بسیار نزدیک‌تر از قبل شده است. در همین رابطه الجزیره به نقل از شبکه NBC نوشت: برنز اعلام کرده که ممکن است ایران برای تولید یک بمب هسته‌ای فقط به یک هفته زمان نیاز داشته باشد و خطرات در این خصوص در حال افزایش است. البته او تأکید کرده که در حال حاضر هیچ مدرکی دال بر تصمیم ایران برای ساخت بمب هسته‌ای وجود ندارد.

اسرائیل توان حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران را ندارد
 شنیدیم که، یک رسانه امریکایی نوشت که رژیم صهیونیستی با توجه به در اختیار نداشتن جنگ‌افزارها و آمادگی نظامی لازم برای حمله به تأسیسات هسته‌ای زیرزمینی و مستحکم ایران و تمایل نداشتن امریکا برای همراهی با چنین اقدامی برای پاسخ به حمله موشکی گسترده ایران در روزهای گذشته، توان حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای ایران را ندارد. نیویورک تایمز نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی منتظر این لحظه بوده‌، اما این حمله در پاسخ به اقدام نظامی ایران یا حداقل، انجام دادن موفقیت‌آمیز آن بدون کمک امریکا غیرمحتمل به نظر می‌رسد.

اطلاعیه سپاه درباره صدای انفجار در اصفهان
 دست آخر اینکه، روابط عمومی سپاه صاحب الزمان اصفهان اعلام کرد: صدای انفجار نیمه شب گذشته به علت مشاهده یک شی‌ء نورانی و فعالیت آزمایشی سامانه پدافندی بود و هیچ اتفاق خاص دیگری اعم از رزمایش یا تجاوز دشمن صحت ندارد.
از بامداد سه‌شنبه، ۱۷ مهر در فضای مجازی، خبرهایی مبنی بر انفجار در اصفهان مطرح شد.

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار
 - شماره هشت هزار و پانصد و هفتاد و چهار - ۱۸ مهر ۱۴۰۳