پس از اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله صورت گرفت

تجمعات اعتراضی خودجوش مردم در شهرهای ایران

پس از انتشار اعلامیه حزب‌الله لبنان مبنی بر شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل این جنبش، مردم در برخی شهرهای کشور به صورت خودجوش تجمع برگزار کردند. در این تجمعات که در ساعت‌های اولیه پس از اعلام خبر این شهادت صورت گرفت، ایرانیان ضمن سوگواری برای شهادت رهبر مقاومت لبنان و منطقه، شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» سر دادند.
در سمنان، مردم در تجمع سوگواری خودجوش خود، ضمن محکومیت اقدام‌ سخیف و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی، با مشت‌های گره کرده فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا سردادند. در ایلام مردم در خیابان طالقانی این شهر تجمع کردند و جنایات رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت را که منجر به شهادت سید حسن نصرالله شد، محکوم کردند. در شیراز هم این تجمع اعتراضی که با سوگواری همراه بود، با حضور پرشور و خودجوش مردم برگزار شد.
در استان کردستان گردهمایی مردم برای محکومیت جنایت منتهی به شهادت سیدحسن نصرالله، در سنندج برگزار شد. دیروز اهالی سنندج با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا، هیهات من الذله، ‌الله اکبر، خامنه‌ای رهبر، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان را محکوم کردند.
 در مشهد مقدس هم دیروز یک اجتماع بزرگ مردمی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در حرم‌رضوی برگزار شد.  ساعتی پس از انتشار خبر شهادت سیدحسن نصرالله، مردم شهر شادگان در استان خوزستان هم به منظور حمایت از حزب‌الله لبنان و محکومیت اقدام جنایتکارانه اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان تجمع کردند.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و شصت و پنج
 - شماره هشت هزار و پانصد و شصت و پنج - ۰۸ مهر ۱۴۰۳