خبر

اعلام برنامه بازی‌های جام جهانی فوتسال
زمان بازی‌های ایران مشخص شد
برنامه زمان‌بندی کامل بازی‌های جام جهانی فوتسال۲۰۲۴ ازبکستان از سوی فیفا اعلام شد. این مسابقات از ۲۴ شهریور در ۳ ورزشگاه هومو آرنا تاشکند، مجموعه ورزشی جهان بخارا و مجموعه ورزشی اندیجان به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران در گروه F با تیم‌های ونزوئلا، گواتمالا و فرانسه همگروه است. شاگردان وحید شمسایی در اولین بازی خود روز دوشنبه 26 شهریور ساعت 16 به مصاف ونزوئلا خواهند رفت و دومین دیدار تیم ملی هم پنجشنبه ۲۹ شهریور ساعت ۱۸:۳۰مقابل گواتمالا برگزار می‌شود. دیدار تیم‌های ایران و فرانسه هم یکشنبه یک مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ برگزار خواهد شد. علاوه بر این دیدار رده‌بندی و فینال مسابقات هم 15 مهرماه برگزار می‌شود.


کری‌خوانی مهدی طارمی برای حریفان
شهر ما همیشه آبی و مشکی است
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی کشورمان شنبه شب در اولین حضور کامل در ترکیب اینتر، یک گل برای نراتزوری ساخت و پایه‌گذار اولین برد شاگردان سیمونه اینزاگی در فصل 2025-2024 سری A ایتالیا بود. طارمی پس از این درخشش در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «اولین مسابقه برای همیشه در خاطرم خواهد ماند. من از این ورزشگاه افسانه‌ای و جو ایجادشده توسط هوادارانِ باورنکردنی آن، شوکه شدم. امیدوارم بتوانیم با هم پیروزی‌های بیشتری را جشن بگیریم. شهر میلان همیشه سیاه و آبی است.» علاوه بر این عملکرد خوب طارمی در بازی با لچه باعث واکنش «گراتزیانو بینی» شد و این بازیکن سابق اینتر که 14 سال در تیم فوتبال اینتر به میدان رفت و 233 بار برای نراتزوری بازی کرد، در گفت‌وگو با
«Radio Sportiva» درباره مهدی طارمی اظهار داشت: «قبل از دیدار با لچه هیچ‌ گاه بازی طارمی را ندیده بودم. او به‌ خوبی در زمین حرکت می‌کند و به عمق دفاع حریف می‌رود. به نظرم طارمی یک خرید عالی است.»

صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و پانصد و چهل و سه
 - شماره هشت هزار و پانصد و چهل و سه - ۰۶ شهریور ۱۴۰۳