صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و هشت - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و هشت - ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایلنا- امیر کرم‌زاده، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از آغاز عملیات مرمت سی‌وسه‌پل اصفهان به‌عنوان بزرگ‌ترین پل تاریخی بناشده روی زاینده‌رود خبر داد.
 ایرنا- رحیم سرهنگی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تأکید بر ضرورت جذب گردشگران خارجی، گفت: چند بانک مطرح کشور برای تعریف کارت‌های اعتباری ویژه مسافران خارجی جهت بهره‌مندی در داخل جزیره کیش اعلام آمادگی کرده‌اند.
ایسنا- زهرا خدادادی، رئیس فراکسیون گردشگری، میراث فرهنگی، زیارت و نمایشگاه‌های مجلس شورای اسلامی‌ با اشاره به جلسه این فراکسیون با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی گفت: اکثریت اعضای فراکسیون حمایت قاطع خود را از وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کردند.
ایلنا- محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: مرمت بازار تاریخی قیصریه لارستان بزودی آغاز می‌شود.
تسنیم- نقی شعبانیان، معاون امور جنگل سازمان جنگل‌ها و مراتع گفت: در پارک‌های لویزان و چیتگر برخی کاج‌ها دچار کرم‌های پوست‌خوار شدند و ما گفتیم که بر اساس طرحی که داریم برخی از اینها را برداشت کرده و با گونه‌های مقاوم جایگزین کنیم. برای اینکه به عرصه جنگلی آسیب نزنیم، گفتیم که هیچ‌کس حق ندارد در دل جنگل لویزان و چیتگر با تراکتور به محل برود و جابه‌جایی درختان را با اسب و قاطر انجام دهیم اما از این اقدام ما در فضای مجازی به عنوان قاچاق چوب یاد شد!
 ایرنا- مهدی رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور گفت: بر اساس مطالعات انجام شده، افزایش دما و کاهش بارش از مهم‌ترین عوامل کاهش سطح آب دریای خزر به شمار می‌روند.
ایسنا- حامد وحدتی‌نسب، سرپرست کاوش‌های غارقلعه‌کرد آوج از کشف یک دندان کودک ۱۸۰ هزارساله در فصل پنجم کاوش‌‎های باستان‌شناسی این غار خبر داد.
جستجو
آرشیو تاریخی