صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و چهار - ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۹

حوادث جهان

۳ کشته و ۱۵ زخمی در تصادفات جاده‌ای فیلیپین
 دو تصادف جاده‌ای جداگانه در استان‌های ایلویلو و کاپیز فیلیپین، سه نفر از جمله یک دختر پنج ساله و یک پسر ۱۳ ساله را به کام مرگ کشاند.به گزارش شینهوا، طبق اعلام پلیس، یک دستگاه مینی بوس مسافربری که حدود ۲۰ نفر را حمل می‌کرد، حوالی ساعت ۶ صبح به وقت محلی در حین حرکت در یک جاده لغزنده در شهر لئون به داخل یک گودال سقوط کرد.بررسی‌های اولیه نشان داد که راننده کنترل خودرو را به دلیل خرابی ترمز از دست داده است. در استان کاپیز، هم بر اثر برخورد یک کامیون باری 10 چرخ با حداقل ۲۷ وسیله نقلیه، یک زن کشته شد.پلیس گفت که ترمز کامیون هنگام نزدیک شدن به یک تقاطع در شهر ایویسان از کار افتاد. پلیس رانندگان مینی بوس و کامیون را بازداشت کرده است.
 
مرگ ۳ معدنچی در شمال غربی زامبیا
 سه معدنچی پس از گیر افتادن در معدنی که در حال حفاری طلا در منطقه کاسمپا در شمال غربی زامبیا بودند، جان خود را از دست دادند.به گزارش الجزیره، رائه هامونگا، سخنگوی پلیس گفت: این حادثه در معدنی رخ داد که معدنچیان غیرقانونی برای حفاری طلا به آنجا رفته بودند.

۷ زخمی بر اثر برخورد خودرو با جمعیت در میانمار
 یک مقام سازمان امداد و نجات گفت که بر اثر برخورد یک خودرو با گروهی از افرادی که در یانگون میانمار منتظر اتوبوس بودند، هفت نفر زخمی شدند.به گزارش شینهوا، این مقام مسئول گفت که این حادثه حوالی ساعت ۷ صبح به وقت محلی در یک ایستگاه اتوبوس در شهرستان آهلون یانگون رخ داد و افزود که حال دو نفر از هفت مجروح وخیم است.تحقیقات در مورد علت حادثه در حال انجام است.

وقوع آتش‌سوزی در پایتخت روسیه
رسانه‌های روسی با انتشار تصاویری اعلام کردند که یک مرکز خرید در جنوب‌غربی ‌مسکو، پایتخت روسیه دچار حریق شده است.به گزارش راشا تودی، ‌گزارش‌های اولیه حاکی از این است که کسی در این حادثه آسیب ندیده است.‌‌این حادثه به علت وقوع آتش‌سوزی در باشگاه بدنسازی واقع در این مرکز رخ داده و بعد به طبقات دیگر سرایت کرده است.‌هنوز گزارش و اطلاعاتی درباره علت اصلی این آتش‌سوزی منتشر نشده است.

جستجو
آرشیو تاریخی