صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی و دو - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی و دو - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

بیم اسرائیل از حمله ایران؛ هر روز بیشتر از دیروز
عدم درک مقامات رژیم صهیونیستی از ابعاد و نحوه حمله احتمالی ایران به سرزمین‌های اشغالی، این رژیم را دچار بیم روزافزونی کرده است. صهیونیست‌ها در تدارک مقابله با حملاتی هستند که از کم و کیف آن اطلاعی ندارند. در همین رابطه نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با توجه به تهدید پاسخ ایران به ترور رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در تهران، نظامیان خود را از سفر به کشورهای خارجی منع کرد. این خبر را ژنرال ««تامر بار» فرمانده نیروی هوایی رژیم اعلام کرد و گفت: کارکنان خود را از سفر به خارج از اسرائیل منع کرده‌ایم.
ارتش رژیم صهیونیستی که طی چند روز اخیر از بیم پاسخ ایران در حالت آماده‌باش قرار دارد نیز اعلام کرده، این تصمیم در پی یک ارزیابی جدید از وضعیت انجام شده و تغییراتی در دستورالعمل‌ها برای غیرنظامیان ایجاد نشده است.
ارتش اسرائیل در فرمانی مشابه نیز دستور داده، پرسنل نظامی اسرائیلی که در حال حاضر به هر دلیلی در جمهوری آذربایجان و گرجستان حضور دارند باید فوراً به اسرائیل بازگردند. در همین رابطه تلویزیون دولتی «کان» اسرائیل خبر داد، ارتش این رژیم به دلیل تهدیدات ایران مبنی بر پاسخ قاطع به اسرائیل برای نقض حاکمیت ملی ایران، حضور نیروها و شهروندان خود در جمهوری آذربایجان و گرجستان را ممنوع کرده است. شبکه کان تأکید کرده است، گرجستان و جمهوری آذربایجان در مجاورت ایران قرار دارند و جمعیت قابل توجهی ایرانی داشته و جمهوری آذربایجان با ایران مرز مشترک دارد.
صدور دستور خروج سربازان ارتش رژیم صهیونیستی در حالی است که الهام علی‌اف، رئیس‌جمهور آذربایجان حضور سربازان صهیونیستی در کشور خود را تکذیب کرده بود.
جستجو
آرشیو تاریخی