صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سی - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سی - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۶

اخبار

فروش بلیت برگشت اتوبوس تهران- نجف در عراق

دبیر ستاد اربعین اداره کل راهدار‌ی استان تهران اظهار کرد: کشور عراق متولی فروش بلیت اتوبوس‌های برگشت اربعین است و شرکت‌های عراقی با کمی افزایش قیمت، بلیت برگشت را از مبدأ کربلا به زائران می‌فروشند بنابراین در تهران تنها بلیت مسیر‌های رفت به زائران فروخته می‌شود، فروش بلیت مسیر تهران- نجف تنها به صورت اینترنتی و به‌صورت ریالی است.
مهدی قلی‌زاده گفت: فروش بلیت بازگشت زائران با توجه به آن‌که نرخ دینار افزایش می‌یابد متفاوت‌تر از ایران است و با توجه به آن‌که اتوبوس‌های عراقی باید به ایران بازگردند بنابراین مسافران برای برگشت، بلیت را باید از کربلا خریداری کنند.

 

رشد نوسازی بافت‌های فرسوده

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه استان تهران رتبه اول در نوسازی بافت فرسوده را دارد، گفت: سال ۱۴۰۲ در شهر تهران شاهد رشد ۳ برابر نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال قبل از آن بودیم که حاصل تلاش شهرداری تهران در اجرای بسته‌های تشویقی است.
آیینی با اشاره به اینکه محور اصلی کار بازآفرینی، شهرداری است تصریح‌کرد: شهرداران مناطق مدیران عملیاتی این کار هستند و باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کنند که مردم به نوسازی مساکن خود در بافت‌های فرسوده تشویق شوند.

جستجو
آرشیو تاریخی