صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و نه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و نه - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۸

اخبار

روزهای تعطیل هم
 گذرنامه صادر می‌شود
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا با تأکید بر اینکه در روزهای تعطیل هم گذرنامه صادر می‌شود، جزئیات صدور گذرنامه برای اتباع و بانوان متأهل را تشریح کرد.
سرهنگ نودهی رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در گفت‌وگو با مهر گفت: صدور گذرنامه برای متقاضیان حتی در روزهای تعطیل در حال انجام است و تفاوتی میان ایام عادی و تعطیل وجود ندارد.
وی افزود: همچنین اخذ گذرنامه برای بانوان متأهل و فرزندان زیر ۱۸ سال مستلزم اجازه همسر یا ولی است اما در صورتی که ولی یا همسر یک بار اجازه داده باشند و از این اجازه عدول نکرده باشند، امکان صدور مجدد گذرنامه وجود دارد.
نودهی با اشاره به امکان تردد اتباع از مرز برای زیارت اربعین اظهار داشت: اتباع خارجی تنها از «مرز چذابه» امکان تردد دارند و در صورت ارسال مشخصات اتباع از سوی سازمان ملی امور مهاجرت و دفاتر کفالت ظرف ۲۴ ساعت مجوز تردد برای آنان صادر خواهد شد.
 
اکران‌های فرهنگی تبریک مدال‌آوران المپیکی در پایتخت
همزمان با مدال‌آوری قهرمانان کشتی فرنگی و تکواندو در المپیک تابستانی پاریس، اکران‌های فرهنگی «شاهکار کردی دختر ایران» و «بیشه ایران خالی از شیران نخواهد شد» در پایتخت اجرا شد.
به گزارش «ایران» همزمان با درخشش امین میرزازاده، رومینا نعمت‌زاده و محمدهادی ساروی در المپیک تابستانی ۲۰۲۴ پاریس، «شاهکار کردی دختر
ایران زمین» و «بیشه ایران خالی از شیران نخواهد بود» روز جمعه در پایتخت اکران شد.
امین میرزازاده با کسب مدال برنز در کشتی فرنگی، رومینا نعمت‌زاده با کسب مدال برنز در تکواندو و محمد هادی ساروی با کسب مدال طلا در کشتی فرنگی پرچم جمهوری اسلامی ایران را در این رقابت‌ها به اهتزاز درآوردند.
جستجو
آرشیو تاریخی