صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و هشت - ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۱

اخبار

حجم معاملات تجارت الکترونیکی
 9 هزار همت می‌شود
 رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در بازدید از یکی از شرکت‌های موتور جست‌و‌جوی ایرانی گفت: برنامه ۵ ساله مرکز برای تحقق حجم معاملات تجارت الکترونیکی با هدف ۹ هزار همتی تنظیم شده است.
به گزارش روابط عمومی‌مرکز تتا، امین کلاهدوزان اظهار داشت: مدل کسب‌وکار موتورهای جست‌و‌جوی خرید، بستری برای بهبود فضای کسب‌وکار و توسعه تجارت الکترونیکی در کشور است و در راستای مقایسه کالاها و شفافیت قیمت‌ها خدمتی مطلوب به مردم ارائه می‌دهد. همچنین حمایت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از روش‌هایی مثل خرید اعتباری و اقساطی، ضمن افزایش قدرت خرید مردم، تأثیر قابل‌توجهی در رشد تجارت الکترونیکی نیز خواهد داشت.
 
حضور تیم روباتیک ایران
 در مسابقات برزیل
نایب رئیس فدراسیون جهانی روباتیک و هوش مصنوعی فیرا از اعزام کاروان روباتیک ایران به مسابقات جهانی روباتیک و هوش مصنوعی فیرا ۲۰۲۴ در کشور برزیل خبر داد.
به گزارش ایسنا، سروش صادق‌نژاد اظهار کرد: این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی از ۱۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۹ مرداد ادامه دارد. ایران نیز در بخش دانش‌آموزی با ۱۵ تیم و در بخش دانشجویی با حضور ۷ تیم حضور یافته است.
وی افزود: برگزاری منظم این رقابت‌ها در ایران و همچنین حضور گروه‌های موفق ایرانی در رقابت‌های بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز تبادل اطلاعات بین تیم‌ها، حضور تیم‌های موفق در کنار یکدیگر و شکل‌گیری فعالیت‌های مشترک با دانشگاه‌ها و مراکز علمی‌دیگر کشورها باشد.
 
عذرخواهی متا بابت حذف پست‌ نخست‌وزیر مالزی
متا برای حذف اشتباهی پست‌های انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی درباره ترور و شهادت اسماعیل هنیه، عذرخواهی کرد.سخنگوی متا گفت: این شرکت بابت خطای عملیاتی، متأسف است و محتوای مذکور با برچسب صحیح و مناسب، برگردانده شده است. این دومین مورد رویارویی متا با دولت مالزی بود که حذف این پست‌ها را غیرمنصفانه، تبعیض‌آمیز و سرکوب آزادی بیان، توصیف کرده بود.

جستجو
آرشیو تاریخی