صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و چهار - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۸

اخبار

افزایش تعداد حقوق بگیران صندوق بازنشستگی کشوری
براساس فصلنامه آماری زمستان صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد کل حقوق‌بگیران صندوق تا پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به زمان مشابه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۵ درصدی همراه بوده که در این میان میانگین کل برقراری‌های حقوق، حقوق‌بگیران در پایان سال گذشته معادل ۱۱ میلیون و ۵۸۲ هزار تومان بوده است.
به گزارش ایسنا، براساس آمار منتشر شده از سوی صندوق بازنشستگی کشوری، تعداد حقوق‌بگیران صندوق در پایان سال ۱۴۰۲ معادل یک میلیون و ۷۱۵ هزار و ۶۵۶ نفر بوده که مقایسه تعداد حقوق‌بگیران صندوق تا پایان اسفندماه سال ۱۴۰۲ به تفکیک بازه زمانی نشان می‌دهد که یک میلیون و ۳۹۷ هزار و ۹۸۹ نفر بازنشسته، ۱۳ هزار و ۲۴۷ نفر از کارافتاده، ۶۱ هزار و ۸۰۷ نفر شاغل متوفی و ۲۴۲ هزار و ۶۱۳ نفر بازنشسته متوفی هستند.

احراز سکونت در آیین‌نامه به عهده مدیر مدرسه است
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد که هیچ دانش‌آموزی نباید از چرخه تحصیل باز بماند.
به گزارش ایسنا، سید مجتبی هاشمی با اشاره به اینکه گاهی والدین اقدام به نوشتن قولنامه غیرواقعی می‌کنند، افزود: احراز سکونت در آیین‌نامه به عهده مدیر مدرسه است، چراکه این یک تصمیم اقتضایی است و مدیر مدرسه تشخیص می‌دهد. به هر حال ناهمگونی زیادی در سکونت‌ها وجود دارد. وی با بیان اینکه باید کاری کرد که هیچ دانش‌آموزی از چرخه تحصیل بازنماند، ادامه داد: در سطح منطقه، ستادی تحت عنوان ثبت‌نام برای تنظیم‌گری تشکیل شده است که اگر مکانی یا محله‌ای امکانات لازم را برای ارائه خدمت ندارد، شرایط به گونه‌ای هدایت شود که به بهترین شکل مانند ایجاد کلاس جدید به کار خود ادامه دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی