صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست و یک - ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایرنا/ سیدعلی ملک حسینی، دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصوبه‌ای مبنی بر جدا شدن دنای شمالی از مدیریت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی و رسانه‌های محلی و ملی بازتاب وسیعی یافته و اگر چنین مصوبه‌ای درست باشد در راستای دفاع از حقوق عامه (چون این مصوبه در تهران تصویب شده) پیگیری‌های لازم را از طریق دادستانی کل کشور انجام خواهیم داد.
 
ایسنا/ الهه کلانتری، رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های مردمی حفاظت محیط زیست گیلان گفت: دوره آشنایی راهنمایان تور با اصول گردشگری پایدار و الزامات اخلاقی محیط زیستی برگزار شد. هدف از برگزاری دوره مذکور آشنایی راهنمایان تور با مفهوم گردشگری بویژه گردشگری پایدار بوده است. این دوره با همکاری هسته پژوهشی گردشگری دانشگاه گیلان کارگاه آموزشی با عنوان «توسعه گردشگری پایدار» با رویکرد محیط زیست اجرا شد.
 
برنا/ یوسف یوسفی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی، از ابلاغ شیوه نامه اجرایی تبصره یک ماده ۱۶ قانون هوای پاک در این استان خبر داد و گفت: در راستای به‌کارگیری فارغ‌التحصیلان محیط زیست در واحدهای صنعتی و تولیدی، طبق ماده ۱۶ قانون هوای پاک به منظور پایش وضعیت آلایندگی، شیوه‌نامه اجرایی این قانون پس از برگزاری جلسات متعدد و نظرات کارشناسی به اداره کل صمت و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مرکزی ابلاغ شد.
 
ایرنا / مهدی طاهری، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست قزوین از ثبت تصویر پلنگ ایرانی با دوربین طلایی از سوی محیطبانان استان خبر داد و گفت: پلنگ رؤیت شده پس از شکار یک رأس گاو در طارم سفلی به کمک دوربین‌های طلایی مورد رصد قرار می‌گیرد. در این سه ماه گذشته هشت مرتبه تصویر پلنگ ایرانی با تصاویر مردمی و دوربین‌های سازمان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی