صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و بیست - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و بیست - ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

از گوشه و کنار ایران

کامیون جان دو پسر دوچرخه سوار را گرفت
 ۲ پســــر نوجـــــــــوان
دوچرخه سوار بر اثر تصادف با یک دستگاه کامیون در شهر آمل، جان باختند.
در این تصادف پسری ۱۶ و ۱۳ساله سوار بر دوچرخه در محدوده پل سوم در چهار راه طالقانی شهر آمل حرکت می‌کردند که ناگهان بر اثر برخورد با یک کامیون پسر 16 ساله در دم جان باخت و پسر دیگر با اقدامات احیای قلبی ریوی پیشرفته به مرکز درمانی منتقل شد اما وی نیز جان باخت.
 
پیدا شدن پیکر دختر غرق شده در سد لیلان چای
جسد دختر ۱۲ ساله که در سد لیلان چای (قوش قیه) ملکان غرق شده بود پس از 17 ساعت جست و جو با کمک تیم‌های امدادی هلال احمر، آتش‌نشانی و اورژانس پیدا شد.
کاظم نجفی رئیس جمعیت هلال احمر ملکان در آذربایجان شرقی گفت: این دختر بچه همراه خانواده‌اش به اطراف سد لیلان چای رفته بود که بر اثر بی‌احتیاطی به داخل آب افتاد. چهار تیم امدادی متشکل از ۱۶ نفر از امدادگران هلال احمر ملکان، مراغه، تبریز و میاندوآب به همراه نیروهای آتش‌نشانی، اورژانس و نیروی انتظامی‌ به محل حادثه اعزام شدند و پس از 17 ساعت جسد دختربچه را پیدا کردند.
 
انهدام باند سارقان مسلح مأمور نما
سه سارق مسلح که در پوشش مأمور با خودروهای مسروقه از مغازه‌های موبایل فروشی و خانه‌ها در زاهدان سرقت می‌کردند در عملیات پلیسی دستگیر شدند.
سردار محمدرضا اسحاقی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه از موبایل فروشی در شهرستان زاهدان که موجب نارضایتی و ایجاد رعب و وحشت در میان شهروندان شده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و در نهایت یک نفر از سارقان مأمورنما شناسایی و در یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه، دستگیر شد. در ادامه سایر اعضای این باند ۳ نفره در دو نقطه دیگر شهرستان دستگیر شدند و از مخفیگاهشان یک دستگاه خودرو مسروقه پژو که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌کردند و تعدادی گوشی و موتورسیکلت مسروقه به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری و مهمات مربوطه کشف و ضبط شد. متهمان تاکنون به ۹ فقره سرقت مسلحانه در شهرستان زاهدان اعتراف کرده‌اند.
 
دستگیری عامل تیراندازی مقابل مرکز خرید
  عامل تیراندازی مقابل یک مرکز خرید در تبریز که باعث مجروح شدن یکی از رهگذران شده بود در کمتر از 48 ساعت شناسایی و دستگیر شد.سرهنگ صابر عباس‌زاده جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی تیراندازی مقابل مرکز خرید اطلس در شهر تبریز که منجر به ایجاد رعب و وحشت و مجروح شدن یک رهگذر شده بود شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار پلیس قرار گرفت. مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشرافیت اطلاعاتی و هوشیاری لازم در کمتر از ۴۸ ساعت موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند. متهم مدعی شد به خاطر مصرف نوشیدنی‌های ممنوعه تعادل روحی نداشته و اقدام به تیراندازی کرده بود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی