صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و چهارده - ۳۱ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و چهارده - ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

اخبار

 عرضه خدمات آزمایشگاهی
 به فعالان زیست‌بوم نوآوری
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی از عضویت بیش از ۱۷۰ هزار نفر تا پایان فصل بهار امسال در باشگاه مشتریان این شبکه آزمایشگاهی و ارائه بیش از ۱۳۵هزار خدمت آزمایشگاهی به فعالان زیست بوم پژوهش، فناوری و نوآوری بر بستر این شبکه خبر داد.
به گزارش ایرنا، رضا اسدی فرد از رشد بیش از ۱۰برابری مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خبرداد و گفت: تا پایان خرداد امسال، تعداد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی از مرز هزار و ۷۵۰ آزمایشگاه فراتر رفت. این در حالی است که سال ۱۳۹۳ و در آغاز مسیر، ۱۲۳ مرکز عضو شبکه آزمایشگاهی بودند. وی تصریح کرد: ایجاد زمینه‌ای مساعد برای دسترسی بهتر محققان و پژوهشگران، دانشگاهیان و فعالان حوزه فناوری به تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی باکیفیت و همچنین افزایش بهره‌وری زیرساخت‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی موجود در مراکز آزمایشگاهی و تحقیقاتی سراسر کشور، مهم‌ترین رکن فعالیت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی‌است.
اعزام هیأت تجاری و فناوری ایران به چین
با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، هیأت تجاری و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی به چین اعزام می‌شوند.
به گزارش روابط عمومی‌صندوق نوآوری و شکوفایی، این هیأت همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی (Airshow China ۲۰۲۴) از ۲۲ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۳ در شهر ژوهای، به چین اعزام خواهد شد. بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی چین و برگزاری نشست‌های B2B، حضور در برخی از مراکز علمی‌و صنعتی چین از جمله برنامه‌های این سفر است. شرکت‌های دانش‌بنیان علاقه‌مند به حضور در این هیأت تجاری و فناوری تا روز شنبه، ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.ininf.ir ثبت کنند و می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ ۰۲۱۸۶۰۳۷۶۲۲ و ۰۹۱۲۰۶۸۱۴۳۳ تماس بگیرند.
 یکی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بازاریابی محصولات خود در بازارهای صادراتی، حمایت از اعزام هیأت‎‌های تجاری و فناوری ایرانی (شرکت‌های دانش‌بنیان) و پذیرش هیأت‌های تجاری و فناوری خارجی است.

جستجو
آرشیو تاریخی