دیگه‌چه‌خبر؟

تودهنی پزشکیان به اسرائیل
 خبر اول اینکه، پیام مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب به سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان مبنی بر استمرار پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از مقاومت مردم منطقه در مقابل رژیم نامشروع صهیونیستی، به مذاق اسرائیلی‌ها اصلاً خوش نیامد.
منشه امیر روزنامه نگار و سردبیر رادیو اسرائیل در واکنش به این پیام مسعود پزشکیان بشدت عصبانی شد و گفت که هیچ تغییری ایجاد نشده است.
منشه امیر در صحبت‌هایش گفت: «پزشکیان چه عجله‌ای داشت که برای حسن نصرالله پیام بفرستد و بگوید که آقای نصرالله نگران نباش که من انتخاب شدم. سیاست‌های ما در حمایت از شما و دیگر گروههای نیابتی همانگونه که بوده ادامه خواهد یافت.
این پیام را آقای پزشکیان که هنوز مراسم تحلیفش را به جا نیاورده برای سرکرده یک گروه تروریستی فرستاد که الان سخت با اسرائیل درگیر است. نتیجه یک کلام است؛ هیچ تغییری ایجاد نشده و نخواهد شد.»

جلیلی: هر جایی لازم باشد از دولت پزشکیان دفاع خواهیم کرد
 خبر دیگر اینکه، سعید جلیلی رقیب مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، در دیدار با اعضای ستادهای استانی خود  درباره کمک به دولت چهاردهم گفت: ما همان‌طور که در ایام انتخابات رقابتی متفاوت را به نمایش گذاشتیم که حتی بسیاری از رقبا و دشمنان منصف را هم به اعتراف وا داشت، در ایام بعد از انتخابات هم سلوک سیاسی متفاوت و ممتازی را به نمایش خواهیم گذاشت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: همان‌طوری که بسیاری از سیاست‌بازان در ایام انتخابات بیان می‌کردند که شما سیاست ورزی بلد نیستید و باید برای حمله به رقیب هر ابزاری را به کار بگیرید اما نمی‌گرفتیم، در ایام فعالیت دولت برادر گرامی جناب آقای دکتر پزشکیان هم خواهند دید که ما چه حمایت‌هایی از اقدامات خوب دولت خواهیم کرد.
 جلیلی تأکید کرد: هر جایی که لازم باشد از عملکرد دولت ایشان دفاع کنیم بی‌هیچ ملاحظه‌ای و بدون در نظر گرفتن هیچ مصلحت زودگذر خودخواهانه جناحی و سیاسی از ایشان و دولتش دفاع خواهیم کرد.
وی همچنین گفت: هرجا که اقدام درستی از سوی دولت شروع شود ما خود را موظف به حمایت کامل از آن اقدام خواهیم دانست و تلاش خواهیم کرد همه ظرفیت‌هایمان را برای به نتیجه رسیدن آن برنامه‌ها به میدان بیاوریم.

انهدام تیم تروریستی
توسط رزمندگان
قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)
 دست آخر اینکه،  با رصد دقیق و اشراف اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام نیروی زمینی سپاه بامداد سه‌شنبه 19/۴/۱۴۰۳ یک تیم تروریستی ضد انقلاب قصد ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران از مرز‌های شمالغرب کشور را داشت که در کمین نیرو‌های این قرارگاه گرفتار شده و متلاشی شد.

جستجو
آرشیو تاریخی