صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و سه - ۱۶ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و سه - ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

از گوشه و کنار ایران

دایی به دست خواهرزاده‌اش کشته شد
پسر جوان که در یک درگیری مرگبار دایی خود را به قتل رسانده بود پس از دستگیری انگیزه خود را از کشتن او، اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
سرهنگ اسکندر بزرگمهری فرمانده انتظامی شهرستان لالی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: با اطلاع از وقوع یک فقره قتل با سلاح سرد در روستای جمال‌آباد شهرستان لالی، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت. با حضور مأموران پلیس آگاهی و بازپرس دادسرای شهرستان در صحنه جرم تحقیقات میدانی برای شناسایی قاتل و چگونگی وقوع قتل آغاز و مشخص شد عامل قتل خواهرزاده مقتول بوده است. با شناسایی متهم وی در محل اختفای خود دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لالی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه ارتکاب به قتل را اختلافات خانوادگی بیان کرد، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
 
کشف بیش از یک تن مواد مخدر
 در مرز سیستان و بلوچستان
 فرمانده مرزبانی فراجا از ناکامی قاچاقچیان و کشف یک تن و ۱۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق خبر داد.
سردار احمد علی گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: مرزداران استان سیستان و بلوچستان مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله سه دستگاه وسیله نقلیه مقادیر قابل‌توجهی موادمخدر را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند. بلافاصله عملیات آغاز و قاچاقچیان که با مشاهده مأموران غافلگیر شده بودند، قصد متواری شدن از منطقه را داشتند که ناکام ماندند و مرزبانان مقدار یک تن و ۱۷۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل؛ ۹۷۰ کیلوگرم تریاک، ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و ۱۰۰ کیلوگرم شیشه را کشف کردند. در این عملیات یک دستگاه خودروی تویوتا و دو دستگاه موتورسیکلت توقیف و یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر شد. تلاش مرزبانان برای دستگیری سایر عوامل این پرونده ادامه دارد.
 
مصدوم شدن 8 زن و مرد در انفجار خانه
انفجار گاز در یک واحد مسکونی در شهر اندیمشک 8 مصدوم برجا گذاشت.
عارف شرهانی سخنگوی اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: در حادثه وقوع انفجار گاز در یک واحد مسکونی که ساعت ۲۲:۴۹ پنجشنبه در منطقه رسالت اندیمشک رخ داد، هشت نفر مصدوم شدند.
وی افزود: مصدومان این حادثه یک پسربچه ۱۲ ساله، دو مرد ۲۶ و ۵۴ ساله و پنج زن ۲۳ تا ۵۰ ساله بودند که دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و شش نفر توسط سه دستگاه آمبولانس فوریت‌ها به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک انتقال یافتند. علت حادثه از سوی کارشناسان در حال بررسی است.

جستجو
آرشیو تاریخی