صفحات
شماره هشت هزار و پانصد و یک - ۱۳ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و پانصد و یک - ۱۳ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

حوادث جهان

کشف اجساد حلق‌آویز 5 هندی
پلیس محلی هند اعلام کرد که پنج عضو یک خانواده شامل شوهر، زن و سه فرزند در داخل خانه خود در ایالت مادیا پرادش در مرکز هند در حالت حلق‌آویز پیدا شدند.
به گزارش شینهوا، این حادثه در روستایی در ناحیه علیرجپور این ایالت گزارش شده است که موج شوک‌آوری را در میان ساکنان محلی ایجاد کرده است.به گفته یک افسر ارشد پلیس در اداره پلیس ایالت، اجساد متوفی‌ها برای انجام تحقیقات به پزشکی قانونی ارسال شده است.
 
 برخورد مرگبار قطار و کامیون در لهستان
 برخورد یک قطار مسافربری با یک کامیون در نزدیکی ورشو پایتخت لهستان، منجر به کشته شدن راننده قطار و زخمی شدن یک مسافر شد.به گزارش خبرگزاری لهستان، در این حادثه، یک قطار راه آهن مازوویا با یک  تریلر حامل مصالح ساختمانی برخورد کرد که راننده قطار بر اثر جراحات شدید جان باخت. دوناتا نواکوفسکا، سخنگوی شرکت
 راه آهن مازوویا گفت که حدود ۱۰۰ نفر مسافر قطار بودند که یکی از آنها در بیمارستان بستری شده است.
 
ریزش ساختمان مسکونی در جنوب مصر
پنج نفر بر اثر ریزش یک ساختمان مسکونی در استان اسیوط در جنوب مصر کشته شدند. به گزارش اهرام آنلاین، عصام سعد فرماندار اسیوط گفت: اجساد قربانیان از زیر آوار بیرون آمده و شش نفر از ساختمان فروریخته نجات یافته‌اند.
سعد گفت که کمیته مهندسی اضطراری برای بازرسی خانه‌های فروریخته و مجاور و تخلیه افراد آسیب دیده تشکیل شده است تا علت این حادثه روشن شود.
 
درگیری هولناک باندهای قاچاق مواد مخدر در مکزیک
به‌دنبال درگیری مسلحانه دو باند قاچاق مواد مخدر در جنوب مکزیک، دست‌کم ۱۹ نفر کشته شدند. به گزارش رویترز، وزارت امنیت کشور مکزیک در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک کامیون باری را با جسد ۱۶ نفر کشف کرده و در اطراف این خودرو نیز سه جسد دیگر پیدا شده است. این نهاد پیش‌تر شمار کشته‌شده‌ها را ۲۰ نفر اعلام کرده بود.براساس ادعای اندیشکده «اینسایت کرایم» مستقر در واشنگتن، این منطقه یکی از شاهراه‌های قاچاق مواد مخدر، سلاح و مهاجران به امریکاست.

 

جستجو
آرشیو تاریخی