عامل ضرب و جرح نگهبان پارک در مشهد به زندان رفت

گروه حوادث/  متهمی که یک نگهبان پارک را در مشهد مورد ضرب و شتم قرار داده بود با دستور مقام قضایی دستگیر و پس از طی مراحل اولیه قانونی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
چند روز قبل در پی انتشار فیلم مربوط به ضرب و شتم یک نگهبان پارک در مشهد و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، پس از وصول شکایت در دادسرای مشهد، بلافاصله با دستور مقام قضایی  ضارب دستگیر و برای  رسیدگی به اتهامات و طی مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد. محمدحسین درودی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز به معاون خود در دادسرای ثامن مشهد دستور رسیدگی فوری و خارج از نوبت به این پرونده داد.
حجت‌الاسلام والمسلمین  سید علی صالح، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳ (ثامن) مشهد به میزان گفت: در تاریخ ۲۳ خرداد، متهم به همراه یک قلاده سگ وارد پارک شده و از آنجایی که این سگ برای برخی خانواده‌ها ایجاد مزاحمت داشته به نگهبان پارک مراجعه کردند و موضوع را به اطلاع او رساندند. این نگهبان هم بنا به وظیفه قانونی خود، به فرد ضارب تذکر داد، اما ناگهان به طرز شدیدی مورد حمله از طرف او قرار گرفت، به طوری که حتی قادر به مراجعه برای طرح شکایت نبوده است.
معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی افزود: بعد از طرح شکایت، دستورات اولیه صادر و متهم در مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر و پس از طی مراحل اولیه قانونی، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد تا تحقیقات در خصوص این پرونده کامل شود.
قاضی صالح خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که چنین رفتار‌ خشونت‌آمیزی در جامعه دارند و در امنیت عمومی اخلال ایجاد می‌کنند، برخورد قاطع، قانونی و بازدارنده خواهد داشت.
جستجو
آرشیو تاریخی