صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۰۹ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و هفت - ۰۹ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۱۰

خبر در خبر

ایرنا/  عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گفت: با توجه به نیازهای مرمتی مسجد جامع گلپایگان از جمله نفوذ رطوبت در دیواره‌ها، پشت‌ بام و گنبد آن، امسال بیش از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای مرمت این بنای تاریخی در نظر گرفته‌ شد.
 
میراث آریا/ محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس روند آماده‌سازی مجموعه جهانی تخت جمشید برای اجرای کنسرت موسیقی علیرضا قربانی در هفته آتی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: باید تدابیر لازم برای رفاه حال انبوه شرکت‌کنندگان در این مراسم و ارائه خدمات مطلوب به آنها لحاظ شود.
 
ایسنا/ خوشه عظیم‌پور، فعال محیط زیست با اشاره به مسائل محیط زیستی اصفهان بخش‌های مختلف محیط زیستی کشور را به یک پازل بزرگ و به‌هم‌پیوسته تشبیه کرد و گفت: رئیس‌جمهور آینده و مدیران ما نباید فراموش کنند که یک تصمیم درست در سطح کلان ممکن است چه تأثیرات عمیقی در محیط زیست کشور داشته باشد و برعکسش نیز دقیقاً همین‌طور است.
 
ایلنا/ جواد نظام‌دوست، عضو کارگروه غارشناسى کشور از رونمایی نخستین دایره المعارف غارنوردی ایران در بیست و هشتمین جلسه کارگروه غارنوردی ایران خبرداد.
 
صدا و سیما/ مهدی عباسپور، فرماندار شهرستان خواف از آغاز مرمت سه آسباد تاریخی شهرهای خواف و سنگان خبر داد و گفت: در شهر خواف ۳۳ آسباد و در شهر سنگان ۱۰ آسباد قرار دارد که از سال ۹۹ عملیات مرمت و حفاظت از آنها شروع شده است.
 
صدا و سیما/ رحیم خردمند، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گچساران گفت: پنج طرح اردوگاه‌های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی و واحدهای پذیرایی بین‌راهی در مناطق روستایی و شهری گچساران در دست‌ساخت است که ۴۰ تا ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
جستجو
آرشیو تاریخی