صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود و دو - ۰۲ تیر ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود و دو - ۰۲ تیر ۱۴۰۳ - صفحه ۲۴

مورایس بالاخره دستش به جام رسید

کوچ ستاره ها از نصف جهان بعد از قهرمانی

فصل برای سپاهان با قهرمانی در جام حذفی به پایان رسید. به نظر می‌رسد 5-6 بازیکن این تیم قراردادشان به پایان رسیده و از این جمع چند نفرشان قصد جدایی دارند. به این جمع خبر پیشنهاد تیم ملی کره جنوبی به مورایس را هم اضافه کنید. اما در حالی که هنوز پرچم‌های بزرگ سپاهان در آسمان ورزشگاه آزادی در حال چرخیدن بود و هوادارانشان از کسب جام قهرمانی کیف می‌کردند اولین شوک را رامین رضاییان با اعلام خبر جدایی‌اش به آنها وارد کرد.

رامین رضاییان:
برخی‌ها در باشگاه دلم را شکستند
«خبری که می‌خواهم بدهم این است که یک سری‌ در باشگاه سپاهان، دل من را شکستند. من قلباً ناراحت هستم. من دو سال بی‌نظیر را کنار هواداران داشتم. چیزی جز خوبی از هواداران ندیدم و رسماً خداحافظی خودم را از تیم سپاهان اعلام می‌کنم. فکر نمی‌کنم دیگر من را در لباس سپاهان ببینید. من به این تصمیم مطمئنم و روی این موضوع فکر کرده‌ام و تصمیم خودم را گرفته‌ام، چون برای چنین روزی، در کنار این بچه‌ها، ماه‌ها نخوابیدم و تلاش کردم و دم غیرتشان گرم که توانستیم دل هواداران را شاد کنیم. من سعی کردم همیشه با جان و دل در کنارشان باشم. امیدوارم من را حلال کنند و برای آنها آرزوی بهترین‌ها را دارم. امیدوارم که سپاهان برای فصل بعد تیم خوبی را ببندد.»
شهریار مغانلو:
 به ما احترام نگذاشتند
«فصل بسیار طولانی و سختی را پشت سر گذاشتیم. اتفاقات زیادی افتاد که دوست داشتم درباره آن صحبت کنم، اما اینجا جای مناسبی برای این کار نیست. امیدوارم دل مردم اصفهان را شاد کرده باشیم. ما چند بازیکن دلخور هستیم. مسأله احترام در میان بود و به دنبال احترام بودیم که از سوی برخی آدم‌ها به ما نرسید. این قهرمانی مبارک مردم اصفهان. مسائل زیادی به وجود آمد و اتفاقاتی افتاد که نمی‌توانم درباره آن صحبت کنم. فقط می‌گویم دم بچه‌ها گرم.»

جستجو
آرشیو تاریخی