صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و نود - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و نود - ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۴

ایران در ایران

تحویل بیش از ۴۳۰ مدرسه در خوزستان
اهواز - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در دولت سیزدهم یک هزار و ۵۹۴ کلاس درس در قالب ۴۳۵ مدرسه و با زیربنای بیش از ۱۵۸ هزار مترمربع در خوزستان تکمیل و تحویل داده شد. همچنین پروژه‌های ساخت یک هزار و ۲۹۴ کلاس درس در قالب ۳۶۶ مدرسه با زیربنای بیش از ۱۱۲ هزار مترمربع کلنگ‌زنی شده است.
محمد سعیدی‌پور با بیان اینکه در این دولت ۳۱۶ مدرسه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان تعمیر شده است، اظهارداشت: ۶۰۰ هزارمترمربع ایزوگام مدارس و ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت مدارس انجام شده است.
وی بیان کرد: یکی دیگر از اقدامات دولت سیزدهم در حوزه نوسازی مدارس تجهیز نمازخانه‌ها بود و مدارس خوزستان به ۲۷ هزار مترمربع فرش سجاده‌ای به ارزش ۱۴ میلیارد تومان تجهیز شدند. سعیدی‌پور افزود: استانداردسازی گرمایشی ۲ هزار و ۷۰۰ کلاس درس استان خوزستان و توزیع ۵ هزار و ۲۰۰ عدد کولر با اعتباری بالغ بر ۲۲۵ میلیارد تومان نیز انجام شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به جذب ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی یادآور شد: بالغ بر یک هزار میلیارد تومان از طریق مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی جذب شده است.
 
 بهره‌برداری آزمایشی از سومین واحد نیروگاه سد دز
دزفول – مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان گفت: بهره‌برداری آزمایشی از سومین واحد نیروگاهی سد دز با ظرفیت ۹۰ مگاوات با موفقیت انجام شد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان آب و برق خوزستان، عباس صدریان‌فر بیان کرد: بهره‌برداری آزمایشی از سومین واحد بهینه‌سازی شده نیروگاه سد دز به شبکه سراسری برق کشور با انجام موفقیت‌آمیز آزمایش‌های راه‌اندازی مکانیکی و الکتریکی انجام شد.
 صدریان‌فر تصریح کرد: ظرفیت تولید این واحد نیروگاهی بهینه‌سازی شده ۹۰ مگاوات است که نسبت به واحدهای قدیمی نیروگاه دز ۳۰ درصد افزایش تولید دارد.
 وی افزود: عملیات بهینه‌سازی دومین واحد نیروگاه سد دز با حضور ناظران خارجی در حالی ۳۰ ماه به طول انجامید که عملیات بهینه‌سازی سومین واحد این نیروگاه با اقدام جهادی همکاران شرکت تعمیر، نصب و نگهداری نیروگاه‌های برقابی خوزستان در مدت ۹ ماه اجرایی شد که یک رکورد به شمار می‌رود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی