ورود تعزیرات به گرانفروشی بلیت هواپیما

معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات حکومتی از سازمان‌های هواپیمایی و حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواست ضمن نظارت بر بازار بلیت برای شرکت‌های هواپیمایی که ضوابط قیمت‌گذاری را رعایت نکرده‌اند، پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کنند.
سید احد یوزباشی با اشاره به شکایات و اخباری که به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شده است، اظهار داشت: شرکت‌های حمل و نقل هوایی اقدام به افزایش غیرمتعارف قیمت‌های بلیت‌های مسیرهای مختلف کرده‌اند.
وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به اهمیت موضوع و مسافرت‌هایی که در ایام تعطیلی پیش‌رو وجود دارد و مردم نیازمند استفاده از خدمات این حوزه و حمل ونقل هوایی هستند، این موضوع را مورد بررسی قرار داده و از سازمان‌های هواپیمایی و حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خواست تا ضوابط قیمت‌گذاری را برای فروش بلیت‌های هواپیمایی بررسی کنند.
معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی با توجه به اهمیت حوزه حمل و نقل هوایی تأکید کرد: سازمان تعزیرات حکومتی براساس قوانین و مقررات شعبه ویژه برای بررسی پرونده‌های شرکت‌های هواپیمایی تشکیل خواهد داد.
جستجو
آرشیو تاریخی