در حالی که همچنان تکلیف سرمربی مشخص نیست

مذاکره باشگاه با بازیکنان بر اساس لیست نکونام

حمید رضا عرب
خبرنگار


 در حالی که همچنان شایعات و ابهامات متعددی درباره آینده کاری جواد نکونام با استقلال منتشر می‌شود و خبرهای عجیبی پیرامون این موضوع مطرح گردیده اما گفته می‌شود مدیران باشگاه استقلال براساس لیستی که اخیراً سرمربی استقلال به آنها داده در حال جذب بازیکنان مورد نظر هستند.
در واقع مالکان باشگاه استقلال قصد دارند بازیکنان جدید را با استناد به لیست نکونام جذب کنند که این سیاست ممکن است ناشی از قطعی بودن حضور آقای سرمربی در استقلال باشد.
 البته باشگاه استقلال تا به امروز هیچ واکنش رسمی به بودن یا نبودن نکونام دراین تیم نشان نداده و انتظار است که تصمیم‌گیران در این باشگاه به سرعت به شایعات واکنش نشان داده و درباره آینده کاری سرمربی فصل پیش با این تیم واکنش رسمی نشان دهند تا استقلال بیش از این دچار سردرگمی نباشد.
باشگاه استقلال اما در روزهای اخیر اقداماتی در راستای تمدید شدن قرارداد برخی بازیکنان انجام داده است. در همین راستا باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد یکطرفه با 4 بازیکن مکاتباتی را با سازمان لیگ انجام داده است. مهرداد محمدی، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی و محمدحسین مرادمند، نفراتی هستند که قراردادشان یکساله بوده و در لیست تمدید هستند که طبق قانون، تمدید قرارداد یکطرفه آنها با 25 درصد افزایش نسبت به قرارداد قبلی انجام می‌شود.
با وجود شایعاتی که پیرامون مذاکره باشگاه استقلال با بازیکنان جدید مطرح شده، این باشگاه هنوز مذاکره‌ای را با بازیکن یا بازیکنان جدید نداشته و این مسأله پس از بازگشت سرمربی تیم پیگیری خواهد شد. هر چند که طی روزهای گذشته برخی افراد در تماس با بازیکنان و ایجنت‌ها خود را نماینده باشگاه برای انجام مذاکرات معرفی کرده‌اند اما هیچ مذاکره رسمی و تأیید شده‌ای در این مورد انجام نشده است.
این طور که پیدا است مسئولان باشگاه استقلال بنای خود را روی تمدید قرارداد با بازیکنانی گذاشته‌اند که فصل پیش در این تیم به میدان رفته‌اند و تلاش می‌کنند در قدم اول فارغ از اینکه چه کسی سرمربی است، گزینه‌های مطلوب را در تیم حفظ کنند تا احیاناً از نقل و انتقالات پیش فصل عقب نمانند و با مشکل مواجه نشوند.
باید دید نتیجه اقدامات باشگاه استقلال در این راستا چه خواهد شد و آیا مدیران آبی‌ می‌توانند تیمی را برای فصل بعد ترتیب دهند که از لحاظ فنی بهتر از فصلی که گذشت باشد یا خیر؟! به هر حال از اردوگاه سرخ خبر می‌رسد که اسکوچیچ قرار است سرمربی این تیم شود که اگر چنین شود، استقلال باز هم در مقابل این مربی کار دشواری خواهد داشت، به این دلیل که اسکوچیچ به خوبی با قاعده مربیگری در فوتبال ایران آشنا است و لازم است که مدیران استقلال تیم بهتری را نسبت به فصل قبل ببندند.

جستجو
آرشیو تاریخی