صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۳

دیگه‌چه‌خبر؟

موفقیت دولت شهید رئیسی
به روایت منتقد دولت
 خبر اول اینکه، سعید لیلاز، از چهره‌های اصلاح‌طلب و منتقد دولت در گفت‌و‌گویی اعلام کرد: دولت آقای رئیسی در طول هزار روز فعالیتش، هم موفق‌تر از آن چیزی بود که گروه‌های سیاسی مخالف اعلام می‌کردند و هم موفق‌تر از تصور عمومی بود که در ظاهر امر به نمایش می‌رسید.
وی همچنین با تأکید بر اینکه دولت آقای رئیسی ۴ رشد اقتصادی بالای ۵ درصد داشت، گفت: این رشد اقتصادی هم از سطح متوسط کل خاورمیانه بیشتر بود و هم از سطح کل جهان بالاتر. این رشد از کشورهایی مانند امارات و عربستان هم به مراتب بیشتر بود. لیلاز در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: بخش مهمی از کژی‌ها و نارسایی‌ها در حوزه کلان اقتصاد ایران جبران شد. نرخ تورم کاملاً کاهش پیدا کرده و از حدود ۵۵ درصد در اسفند ۱۴۰۱ به حدود ۳۲ درصد رسیده است.

شگفتی اپوزیسیون از موج گسترده اسلام‌گرایی در اروپا
 دست آخر اینکه، موج گسترده اسلام‌گرایی و حضور پرشمار مسلمانان در جوامع اروپایی موجب شگفتی علیرضا نوری‌زاده شده است. این چهره رسانه‌ای ضدایرانی در گفت و گو با یکی دیگر از چهره‌های جریان اپوزیسیون با اشاره به حضور گسترده مسلمانان در کشورهای اروپایی می‌گوید: همه‌ جا را گرفته‌اند؛ ما که از دست مسلمانان پناهنده اروپا شده بودیم، حالا دور و برمان پر از مسلمانان است و همین موضوع باعث شگفتی است. نوری‌زاده ادامه می‌دهد: این موضوع آنقدر فراگیر شده که همسایه‌‌ام که یک وکیل است، با چهره‌ای افسرده، درگذشت رئیسی به عنوان رئیس جمهوری اسلامی ایران را به من تسلیت گفت.

جستجو
آرشیو تاریخی