صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و سه - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

خبر

۹۱۰ میلیارد تومان در جیب فدراسیون‌ها
 سرپرست ریاست جمهوری بخش دوم قانون بودجه کل کشور سال ۱۴۰۳ را به همراه جداول آن به سازمان برنامه و بودجه ابلاغ کرد.
طبق جدول توزیع منابع جدول (۱۲) موضوع بند (ب) تبصره (۱۳) قانون بودجه سال ۱۴۰۳، مجموع ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای ۴۸ فدراسیون ورزشی، بسیج ورزشکاران و صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در نظر گرفته شده است. طبق جدول هندبال با 70 میلیارد بیشترین بودجه را گرفت و رشته‌های غیر المپیکی هم 5 میلیارد صاحب شدند.
 

3 طلا و یک نقره برای دوومیدانی
دوومیدانی‌کاران ایران سه طلا و یک نقره در مسابقات بین‌المللی ترکیه گرفتند.
مسابقات بین‌المللی دوومیدانی در ترکیه شنبه شب برگزار شد که حمیده اسماعیل‌نژاد در ماده 100 متر با ثبت زمان 11.54 ثانیه قهرمان شد.
علی عجمی با پرتاب 19.25 متر در پرتاب وزنه به طلا رسید.
خلیل ناصری هم در ماده 1500 متر با ثبت زمان 3:49.68 دقیقه سومین طلا را برای ایران گرفت و علی عالمی دیگر دونده نیمه استقامت ایران هم با رکورد 3:53.24 دقیقه نقره‌ای شد.
 

رکابزنان باز هم در حسرت مدال
رکابزنان ایران در دو ماده تایم‌تریل انفرادی مردان و زنان قهرمانی آسیا باز هم حسرت به دل مدال ماندند. در ادامه مسابقات دوچرخه‌سواری جاده قهرمانی آسیای قزاقستان، رقابت سه ماده تایم‌تریل انفرادی مردان و زنان بزرگسال و زنان زیر 23 سال دیروز برگزار شد.
رکابزنان ایران در تایم تریل انفرادی زنان و مردان بزرگسال به ترتیب در مسافت 20 و 40 کیلومتر با آسیایی‌ها رقابت کردند اما رتبه‌ای بهتر از یازدهم و دوازدهم نگرفتند.

جستجو
آرشیو تاریخی