صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هشتاد و یک - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

حوادث جهان

سلفی مرگبار زن مکزیکی با قطار
زن جوان مکزیکی وقتی می‌خواست با یک قطار بخار در حال حرکت سلفی بگیرد جان باخت.
این حادثه غم انگیز در شهر نوپالا دی ویلگران در 60 مایلی شمال غربی مکزیکوسیتی زمانی رخ داد که این زن 29 ساله که دولچه آلوندرا نام داشت و یک معلم بوده است در تلاش برای گرفتن سلفی در نزدیکی قطار بخار قدیمی بود. این زن از فرزندش می‌خواهد دورتر بایستد اما زمانی که خودش برای گرفتن سلفی خیلی به ریل نزدیک شد هنگام عبور قطار از کنارش به علت برخورد قسمتی از قطار با سرش بلافاصله کشته شد. این ویدیوی تکان دهنده به‌طور گسترده در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و توجه را به خطرات سلفی گرفتن در مکان‌های خطرناک جلب می‌کند.
یکی از دوستان وی گفت: ضربه‌ای که او دریافت کرد مهلک بود و کسانی که در صحنه بودند نتوانستند او را نجات دهند. وقتی اورژانس رسید، او قبلاً مرده بود. او فقط سعی می‌کرد یک خاطره عالی را ثبت کند اما هرگز تصور نمی‌کرد که این آخرین لحظه زندگی او باشد.

6 خدمه در آتش قایق ماهیگیری سوختند
 انفجار و آتش‌سوزی در یک قایق ماهیگیری در آب‌های نزدیک به استان مرکزی فیلیپین منجر به مرگ 6 خدمه شد.
به گزارش الجزیره، مقامات گارد ساحلی این کشور روز پنج‌شنبه اعلام کردند نقص فنی در موتور منجر به انفجار و به دنبال آن، آتش‌سوزی شده است. ۶ خدمه دیگر این قایق نجات یافته‌اند.
این قایق با بدنه چوبی دچار نقص فنی در موتور شد و پس از وقوع انفجار، تعدادی از خدمه مجروح شدند و برخی دیگر نیز وحشت‌زده به داخل دریا پریدند.وقوع حوادث دریایی در فیلیپین به دلیل طوفان‌های مکرر، استفاده از قایق‌های غیراستاندارد، ازدحام بیش از حد سرنشینان و همچنین اجرای ضعیف مقررات ایمنی رایج است.

مرگ 14 مسافر اتوبوس در تانزانیا
برخورد یک کامیون با چندین وسیله نقلیه، از جمله یک مینی‌بوس، در منطقه مرتفع جنوبی امبیا در کشور تانزانیا حداقل ۱۴ کشته و ۱۷ مجروح داشت.
به گزارش العربیه، روز پنجشنبه جوما هومرا، کمیسر منطقه‌ای امبیا گفت این اتفاق در تپه‌های مبمبلا در شیب تند رخ داد، راننده کامیون کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و با یک مینی بوس، یک خودروی سواری و چندین سه چرخه برخورد کرد. همه قربانیان مسافران اتوبوس بودند.وی گفت که در میان کشته‌شدگان هشت مرد از جمله یک پسر چهار ساله بود.

جستجو
آرشیو تاریخی