اوج هیجان در لیگ یک

فجرسپاسی – چادرملو؛ دوئل صعود

 با برگزاری هفته سی و دوم، لیگ آزادگان به سکانس‌های پایانی خود نزدیک می‌شود. در مهم‌ترین بازی‌های امروز، فجرشهید سپاسی تیم دوم جدول با چادرملو اردکان رده سومی، دوئل بالای جدولی‌ها را برگزار می‌کنند، رقابتی که تا حدود زیادی تکلیف این دو تیم را برای صعود به لیگ برتر مشخص می‌کند.
در دیگر بازی مهم، خیبرخرم‌آباد صدرنشین لیگ آزادگان، مقابل استقلال آبی‌پوشان ملاثانی رده دوازدهمی به میدان می‌رود تا با 3 امتیاز این بازی، خیال خود را برای صعود به لیگ برتر در این 2 هفته باقی مانده راحت‌تر کرده و خود را برای جشن قهرمانی آماده کند.
اما علاوه بر مصاف بالای جدولی‌ها، در پایین جدول هم جنگی تمام عیار برای بقا وجود دارد که در مهم‌ترین بازی‌ها خوشه طلایی قعر جدولی به جنگ مس سونگون رده هشتمی می‌رود که برای جدا کردن خود از منجلاب سقوط نیاز به 3 امتیاز بازی دارد. در دیگر بازی حساس ته جدولی‌ها، شاهین بندرعامری رده هفدهمی با تیم آریو اسلامشهر رده هفتمی دیدار می‌کند تا آخرین تلاش‌های خود را برای ماندن در لیگ یک انجام دهد.
همچنین داماش گیلان که با 27 امتیاز رده شانزدهم را در اختیار دارد، برای فرار از منطقه خطر، تلاش می‌کند تا امتیاز لازم را از چنگ نفت و گاز گچساران دهمی در بیاورد.
دریای بابل هم که با امتیاز مشابه داماش در یک رده بالاتر قرار دارد، مقابل شهرراز شیراز سیزدهمی قرار می‌گیرد.
 در این روزها که کورس قهرمانی در لیگ برتر به پیچ آخر رسیده است، هجمه‌ها و بیانیه‌ها علیه تیم‌های داوری حسابی سروصدا به پا کرده است؛ همین هم باعث شده تا همه نگاه‌ها معطوف به چینش داوران در لیگ برتر باشد. اما در این میان نباید از 3 هفته پایانی لیگ آزادگان هم غافل بود چرا که قطعاً با چیدمانی درست و استفاده از داوران با تجربه می‌توان شائبه‌ها را کنترل کرد تا سرنوشت تیم‌های صعودکننده به لیگ برتر و سقوط کننده به لیگ دو، بدون اشتباهات داوری مشخص شود.

جستجو
آرشیو تاریخی