صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و پنج - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۴

اخبار مقاومت

تشدید حملات مقاومت علیه رژیم صهیونیستی

به موازات عملیات فزاینده و شدید گروه‌های مقاومت فلسطین ‌در سرزمین‌های اشغالی، جبهه مقاومت بویژه حزب‌الله لبنان نیز روز گذشته عملیات فشرده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

مقاومت لبنان
مقاومت لبنان روز گذشته طی بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «رامیا» و تجمع سربازان را با موشک‌های هدایت شونده و توپخانه هدف قرار دادند. در عملیات دیگری در عصر دیروز نیروهای مقاومت محل استقرار سربازان دشمن اسرائیلی را در مجاورت سایت السمقاه در تپه‌های شهر کفرشوبا با گلوله‌های توپ هدف قرار دادند.  آنها همچنین دوشنبه شب گروهی از سربازان اسرائیلی را مورد هدف قرار داده و به آنها تلفات زیادی وارد کردند. در ادامه نیز سایت السمقاه در تپه‌های اشغالی لبنان در کفرشوبا توسط تسلیحات موشکی مورد اصابت قرار گرفت. علاوه بر آن، پادگان زبدین در مزارع اشغالی شبعای لبنان نیز موشک باران شد.

مقاومت عراق
روز گذشته مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد هدف نظامی در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی را با پهپاد منهدم کرده است.

مقاومت یمن
شرکت امنیت دریایی انگلیس (امبری) نیز روز سه‌شنبه اعلام کرد که گزارشی مبنی بر وقوع یک حادثه امنیتی در ۵۴ مایل دریایی در جنوب غرب الحدیده یمن دریافت کرده که گزارش‌های اولیه حاکی از حمله موشکی و اصابت سه موشک به یک کشتی است.

جستجو
آرشیو تاریخی