صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و هفتاد و چهار - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - صفحه ۴

عملیات گروه‌های مقاومت فلسطین

مقاومت اسلامی و ملی فلسطین، باوجود حملات گسترده و کور ارتش صهیونیست، به رویارویی خود با اشغالگران در تمام محورها ادامه می‌دهد.
گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که نیروهای اشغالگر در شرق اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را با گلوله‌های خمپاره هدف قرار داد.
سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهـــــــــــاد اســــلامی در فلسطین نیز صحنه‌هایی از هدف قرار دادن نظامیان صهیونیست مستقر در ساختمانی در شرق اردوگاه آوارگان جبالیا را به نمایش گذاشت.
گردان‌های مجاهدین نیز اعلام کردند که در محور پیشروی اردوگاه جبالیا یک تانک اسرائیلی را با گلوله آرپی جی هدف قرار دادند. همچنین در جبالیا، گردان‌های شهدای‌الاقصی وابسته به جنبش فتح، عملیاتی را علیه دو نظامی اشغالگر به نمایش گذاشت.
این سازمان فلسطینی اعلام کرد که رزمندگان این گردان با رگبار خمپاره‌های کالیبر 60 تجمعی از سربازان و خودروهای اشغالگر را در محله القاصیب در اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه منهدم کردند. علاوه بر اینها گردان‌های القسام تأیید کرد که 5 دستگاه تانک، دو بولدوزر نظامی و یک خودروی نظامی اسرائیلی را هدف قرار دادند.
مجاهدین همچنین یک تانک اسرائیل را  در «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه هدف قرار دادند. تصاویری نیز از نیروهای شهید عمر القاسم که شهرک صهیونیست‌نشین سدیروت را هدف قرار دادند، موجود است.
جستجو
آرشیو تاریخی