صفحات
  • صفحه اول
  • سیاسی
  • جهان
  • اقتصادی
  • صفحه آخر
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و هفت - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و هفت - ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۳

در پی وقوع سانحه برای رئیس جمهور، مقامات و چهره‌های سیاسی کشورمان برای سلامتی دکتر رئیسی دست به دعا شدند

دعای ملی

 
وقوع سانحه تلخ برای رئیس جمهور و هیأت همراهش، تأثر مردم و مقامات و چهره‌های سیاسی مختلف کشور را در پی داشت. از همان ساعات ابتدایی اعلام خبر وقوع حادثه برای بالگرد حامل دکتر رئیسی، فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به صحنه دعوت به دعا برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراهش شد.
در همین راستا مقامات کشورمان و چهره‌های سیاسی، به دور از هر اختلاف نظری در عرصه سیاسی، ضمن دعا برای سلامتی دکتر رئیسی، از مردم ایران هم خواستند تا برای سلامتی رئیس جمهور و هیأت همراه دست به دعا بردارند.

دعای رئیس مجلس برای سلامتی رئیس جمهور
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی کشورمان نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی، ضمن آرزوی سلامتی برای دکتر رئیسی نوشت: برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند.

پیام رئیس قوه قضائیه در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس دستگاه قضایی کشور نیز در پیام کوتاهی نوشت: در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) امام رئوف، برای خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور خدوم و انقلابی جناب آقای رئیسی و هیأت همراه، صحت و سلامتی از خداوند متعال مسألت دارم و دست به دعا برداشته و چشم انتظار اخبار مسرت‌بخش هستیم.
 
پیگیری مراجع عظام تقلید درباره حال رئیس جمهور
در پی وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان، حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی طی تماس تلفنی با غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر ریاست جمهوری، پیگیر آخرین وضعیت سانحه پیش آمده برای بالگرد حامل دکتر رئیسی و همراهان ایشان شده و در پایان برای سلامتی ایشان و همراهان دعا کردند.
همچنین حضرت آیت‌الله نوری همدانی نیز در تماس با رئیس دفتر رئیس جمهور پیگیر وضعیت حادثه بالگرد آقای دکتر رئیسی و همراهان شدند. ایشان برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان دعا کردند.

سعید جلیلی: برای رئیس جمهور دست به دعا شویم
دکتر سعید جلیلی نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی در واکنش به سانحه تلخی که برای بالگرد رئیس جمهور اتفاق افتاد نوشت: برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا می‌شویم.

علی لاریجانی: برای سلامتی آقای رئیسی همه دعا کنیم
علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در این لحظات، برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان همه دست به دعا برداریم.

قرائت دعای توسل در کلاس درس سید حسن خمینی
در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان، عصر دیروز در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی، دعای توسل قرائت شد.

آرزوی سلامتی روحانی
برای رئیس جمهور
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور سابق کشورمان نیز با صدور پیامی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شب میلاد امام هشتم، از درگاه پروردگار متعال برای رئیس جمهور محترم و همراهانشان سلامتی آرزومندم و صمیمانه امید دارم ایشان هرچه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

آرزوی سلامتی رئیس مجمع تشخیص برای دکتر رئیسی
آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز ضمن آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور نوشت: از حضرت حق جل جلاله به برکت حضرت رضا علیه السلام برای رئیس جمهور محترم و همکاران خدوم‌شان عافیت و سلامتی مسألت دارم.

محسن رضایی: برای فرزند صالح ملت دعا کنید
محسن رضایی نیز ضمن آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور کشورمان نوشت: از خداوند متعال برای برادر عزیزم رئیس جمهور مجاهد، پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان، تندرستی و دفع بلا خواهانم. ملت عزیز ایران فرزند صالح خود و همراهان ایشان را در شب میلاد امام رضا(ع) دعا کنند.

جهانگیری: نذر ختم صلوات کنید
اسحاق جهانگیری معاون اول حسن روحانی نیز با انتشار تصویری از رئیس جمهور نوشت: از هم‌میهنان عزیز درخواست می‌شود برای سلامتی رئیس جمهور و همراهان نذر ختم صلوات کنند.

دعای خاتمی برای سلامتی رئیس جمهور
محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات نیز در واکنش به وقوع سانحه برای بالگرد حامل دکتر رئیسی اظهار کرد: با نگرانی در این شرایط خاص کشور، اخبار نگران کننده در مورد سقوط بالگرد رئیس جمهور محترم و همراهان را پیگیری و برای سلامت ایشان و همراهان دعا می‌کنم.

واکنش پزشکیان به سانحه بالگرد رئیس جمهور
مسعود پزشکیان نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در واکنش به حادثه تلخی که برای بالگرد حامل حجت‌الاسلام رئیسی اتفاق افتاد، نوشت: برای رئیس محترم جمهور، امام جمعه محترم، استاندار آذربایجان شرقی، وزیر امور خارجه و سایر همراهانشان آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم هرچه زودتر خبر سلامتی ایشان را بشنویم.

داوود منظور: برای سلامتی رئیس جمهور دعا کنیم
داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز با انتشار متنی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شب میلاد امام رئوف(ع) دست به درگاه خداوند متعال بلند کرده و برای سلامتی رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر رئیسی و همراهان خاضعانه دعا می‌کنیم.
خداوندا دل مؤمنین را با خبر مسرت بخش صحت و عافیت این سید بزرگوار شاد بگردان.

رئیس جبهه اصلاحات: برای آقای رئیسی و همراهانشان آرزوی سلامتی دارم
آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: نگران و پیگیر خبر حادثه پیش آمده برای بالگرد حامل آقای رئیسی هستم. برای ایشان و همراهانشان آرزوی سلامتی دارم.
ابطحی: ملی‌ترین کار
دعا برای سلامتی رئیس جمهور است
محمدعلی ابطحی از چهره‌های اصلاح‌طلب هم در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: چه شب دراز و تلخی شد. خدا کند پایان این شب، خبر آرام‌بخشی باشد. دنیا نگران حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور و هیأت همراه است. در این لحظات بنا به هر معیاری، انسانی‌ترین و ملی‌ترین کار دعا و آرزوی سلامتی رئیس جمهور و همراهان است.

الیاس حضرتی:
برای رئیس جمهور دعا کنیم
الیاس حضرتی دبیر کل حزب اعتماد ملی نیز با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در این دقایق سخت، همه با هم برای سلامتی رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان‌شان دعا کنیم.

ولایتی: امیدوارم رئیس جمهور و هیأت همراه به آغوش ملت بازگردند
علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب اسلامی نیز در واکنش به سانحه تلخی که برای دکتر رئیسی اتفاق افتاد، اظهار کرد: در این شب عزیز از درگاه خداوند متعال برای رئیس‌‌جمهور محترم و همراهانشان، آرزوی صحت و سلامتی دارم و امیدوارم با تکیه بر الطاف صاحب امشب حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) ایشان و هیأت همراهشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

واکنش نوبخت به سانحه بالگرد رئیس جمهور
محمدباقر نوبخت رئیس اسبق سازمان برنامه و بودجه کشور و از مقامات دولت سابق نیز در واکنش به سانحه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانش با ذکر آیه‌ای از قرآن نوشت: «فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین»؛ در این ساعات سخت، سلامتی جناب آقای رئیسی، هیأت همراه و همچنین توفیق گروه‌های خدوم امدادرسان را از درگاه خداوند مهربان مسألت می‌نمایم.

آرزوی سلامتی همتی
برای دکتر رئیسی و همراهان
عبدالناصر همتی از مقامات دولت سابق نیز با انتشار متنی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: ‏درشب میلاد امام رضا(ع) امیدوارم آن حضرت ضامن سلامت رئیس جمهور محترم کشورمان و همراهانشان باشد.
در کنار مقامات و چهره‌های سیاسی، مردم سراسر کشورمان نیز در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع مبارکه حضور یافته و برای سلامتی رئیس جمهور و همراهانش دست به دعا شدند.

دعای میرسلیم برای سلامتی رئیس جمهور
سیدمصطفی میرسلیم نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در شب میلاد امام رضا علیه السلام دعا می‌کنیم خادم الرضا و رئیس‌جمهور و همراهان در پناه خدا محفوظ باشند.
 
آرزوی سلامتی مجید انصاری برای رئیس جمهور و همراهان
مجید انصاری از مقامات دولت روحانی نیز در واکنش به سانحه رخ داده برای بالگرد رئیس جمهور اظهار داشت: خبر سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و عزیز و همراهانشان را با نگرانی دنبال می کنم و ملتمسانه و متواضعانه از درگاه خداوند متعال در این شب میلاد با سعادت حضرت رضا(ع) تقاضا دارم آنها را با سلامت به آغوش ملت بازگرداند. امشب در مسجد جماران و در مراسم میلاد علی بن موسی الرضا(ع) برای این عزیزان دعا کردیم. امیدواریم خبر سلامت آنها به ملت برسد.

جستجو
آرشیو تاریخی