صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و شش - ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۲

از رسانه ‌ها چه‌خبر؟

تسنیم

مجلس یازدهم به هفته آخر رسید

در هفته پایانی فعالیت مجلس یازدهم، دستور کار کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی اعلام شد. جلسه کمیسیون اصل 90 با حضور وزرای کشور و صمت و سایر مسئولان مربوطه در خصوص بررسی اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز پیرامون فلزات گرانبها، نشست مشترک اعضای کیمسیون فرهنگی با رئیس و معاونین سازمان صدا و سیما، بررسی نهایی نتایج تحقیق و تفحص از شرکتهای زیرمجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل صندوق بازنشستگی در هفته جاری انجام می شود. 

 

خبرگزاری صداوسیما

تعیین تکلیف لایحه حمایت از خانواده

هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح دیروز تشکیل جلسه داد و به بررسی موارد مغایرت مصوبه اصلاحی مجلس درخصوص لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرداخت. در ابتدای این جلسه، تبصره ۵۴ باقیمانده از موارد مغایرت مصوبه اصلاحی مجلس در خصوص لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» با سیاستهای کلی نظام در دستور کار قرار گرفت که اعضا پس از بررسی، اصلاحات انجام شده مجلس درباره این تبصره را رافع مغایرت های پیشین این هیات با سیاست های کلی نظام دانستند.

 

مهر

راهبرد 5 ساله برای پدافند غیرعامل

اهداف و راهبردهای کلان پنج‌ساله پدافند غیرعامل کشور در جلسه کارگروه دائمی پدافند غیرعامل به ریاست سرلشکر باقری تصویب شد. بر این اساس، دستگاه‌های اجرایی کشور موظف هستند که برنامه‌های خود را ذیل اهداف کلان و راهبردهای پنج ساله پدافند غیرعامل کشور مصوب، تنظیم و طی موافقتنامه‌ای با سازمان پدافند غیرعامل کشور مبادله کنند.

 

ایرنا

صادرات فناوری هسته‌ای به ونزوئلا

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره توسعه همکاری‌های ایران و ونزوئلا در حوزه فناوری هسته‌ای گفت: ونزوئلا در بیمارستان‌های خود تعدادی شتاب‌دهنده دارد  و نیاز به پشتیبانی داشت، برای همین با توجه به درخواست دول‍ت ونزوئلا، متخصصین ما این را در دستور کار خودشان قرار دادند و ما در این زمینه کمک خواهیم کرد.

جستجو
آرشیو تاریخی