خبر و مصاحبه

سومی تفتیان در فرانسه

حسن تفتیان دونده 100 متر ایران، تور مونتروای فرانسه را با سومی تمام کرد. او که برای تمرین یک ماهه زیر نظر مربی جامائیکایی‌اش و حضور در سه تور اروپایی  در فرانسه اردو زده، دیروز در اولین مسابقه دوید و با ثبت رکورد 10 ثانیه و 50 صدم ثانیه بعد از هارولد آچی و آتور کیس دونده‌های فرانسوی و ساحل عاج، سومین نفری بود که از خط پایان عبور کرد.


امشب؛ سومین بازی ایران و برزیل
تیم ملی والیبال ایران، امشب در آخرین بازی تدارکاتی به مصاف برزیل می‌رود. ملی پوشان ایران که برای هفته اول لیگ ملت‌ها آماده می‌شوند، دوشنبه هفته پیش با ورود به ریو در کمپ تیم ملی برزیل، هم زیر نظر پائز و دستیارانش تمرین کردند و هم دو بازی تدارکاتی مقابل تیم ملی برزیل با ترکیب کاملش انجام دادند که نتیجه‌اش دو باخت  بود. دو تیم امشب در سومین بازی به مصاف هم می‌روند. تیم ملی ایران بعد از سومین بازی تدارکاتی با ترک کمپ فدراسیون والیبال برزیل، وارد هتل تیم‌های حاضر در هفته اول لیگ ملت‌ها می‌شود.


سپک تاکرا به مصاف آلمان می‌رود
تیم ملی سپک تاکرا ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جام جهانی امروز به مصاف آلمان می رود. این تیم با پشت سر گذاشتن سه اردوی تدارکاتی در استان‌های گلستان، کردستان و مرکزی با آمادگی کامل و با ۵ ورزشکار روز پنجشنبه راهی کوالالامپور شد. قرار است ملی‌پوشان کشورمان در دو بخش دو نفره و سه نفره به مصاف حریفان بروند. اولین بازی ایران ساعت ٩ صبح به وقت محلی در دیویژن A برابر تیم ملی آلمان در بخش ٣ نفره خواهد بود.
 

صعود خسرونژاد به فینال دارحلقه آسیا


محمدرضا خسرونژاد به فینال دارحلقه رقابت‌های قهرمانی ژیمناستیک آسیا راه پیدا کرد.رقابت‌های ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا در ازبکستان آغاز شد و محمدرضا خسرونژاد موفق شد با کسب نمره ۱۳.۵ در مرحله مقدماتی دارحلقه راهی فینال شود.او در این مرحله در جایگاه هفتم قرار گرفت. رقابت‌های فینال رده بزرگسالان امروزبرگزار می‌شود.


سوزا: دو بازی سخت داشتیم
آلان سوزا، قطر پاسور تیم ملی برزیل بعد از دومین پیروزی در بازی تدارکاتی مقابل ایران، از سختی کار تیمش گفت: «این دو بازی خیلی سخت بود چرا که ایران تیم خوبی است. ما خوشحال هستیم چون عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و به خوبی برای لیگ ملت‌ها آماده می‌شویم.»
به گفته او تیم ملی والیبال ایران، سطح بالا بازی می‌کند: «از نظر من ایران، تیم خوبی است و بازی سختی مقابلشان داشتیم. تیم ایران در سطح بالایی والیبال بازی می‌کند.»
سوزا درباره شانس برزیل برای طلای المپیک گفت: «من و همه در تیم برزیل مدال طلای المپیک را می‌خواهیم. به همین خاطر بهترین تلاشی را که می‌توانیم در المپیک انجام خواهیم داد.»


ضربات پنالتی ناجی دختران هاکی شد
تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران با پیروزی در ضربات پنالتی برابر کامبوج، عنوان پنجم مسابقات قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
این رویداد در چونبوری تایلند برگزار شد و تیم ایران در این مسابقه برای کسب عنوان پنجم به مصاف کامبوج رفت که این مسابقه در وقت معمول با تساوی یک بر یک پایان یافت که زیبا یحیوی گل ایران را به ثمر رساند. در ضربات پنالتی تیم ایران دو بر صفر حریف خود را شکست داد تا با رتبه پنجم این مسابقات را به پایان برساند. ضربات پنالتی المیرا پوپاش و زیبا یحیوی گل شد اما پرنیا عباسی پنالتی خود را هدر داد. ایران در مرحله گروهی هاکی سالنی زنان آسیا برابر عمان و ویتنام پیروز شد اما برابر مالزی و قزاقستان تن به شکست داد تا با رتبه سوم در بین پنج تیم گروه یک، راهی دیدار برای کسب رتبه پنجم شود. همچنین تایلند با پیروزی بر قزاقستان در دیدار نهایی، جام قهرمانی را در خانه حفظ کرد و جواز حضور در جام جهانی هاکی سالنی را نیز به دست آورد.

جستجو
آرشیو تاریخی