سردارقاآنی با اشاره به دخالت ناتو در شب عملیات وعده صادق:

اقدامات فرانسه، آلمان و انگلیس به حسابشان نوشته می‌شود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ناتو و غرب برای مقابله با عملیات وعده صادق همه امکانات خود را به کار گرفت، گفت: همه جنایتکارهایی که در این جنگ بودند اقداماتشان به حسابشان می‌رود. فرانسه، آلمان و انگلیس که شب عملیات وعده صادق هواپیما آوردند، فکر نکنند همه چیز تمام شد! حساب آنها سرجای خودش است.
به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل قاآنی روز گذشته در اربعین شهادت سردار سرلشکر محمدهادی حاجی رحیمی از شهدای حمله تروریستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، عملیات وعده صادق را دارای ویژگی‌های خاص عنوان کرد و گفت: در دریای سیاه ۷-۸ گروه ناو مستقر شدند تا جلوی عملیات را بگیرند و بیش از ۲۰۰ هواپیما از شب عملیات تا پایان در آسمان منطقه بودند. متراکم‌ترین نقطه دنیا به واسطه پدافند هوایی منطقه‌ای بود که ما عملیات کردیم، چنین چیزی را در تاریخ پیدا نمی‌کنیم.  وی با اشاره به اینکه در این عملیات جو بایدن رئیس‌جمهور امریکا که خود را برای دفاع از رژیم اسرائیل تکه و پاره می‌کرد رسماً اعلام کرد وارد درگیری نخواهد شد، افزود: پیام وعده صادق و جمهوری اسلامی به همه کسانی که دلخوش به امریکا هستند این است که امریکا از هیچ کشوری به اندازه رژیم اسرائیل دفاع نخواهد کرد. پس رهبران منطقه در این باره فکر کنند.
سردار قاآنی با بیان اینکه پیروزی عملیات وعده صادق به موشک‌ها و پهپادهایی نیست که به سرزمین‌های اشغالی رسیدند، ادامه داد: اسرار زیادی در این عملیات نهفته است. «وعده صادق» نه یک جنگ بلکه یک عملیات‌ محدود بود که از سوی بخشی از یک نیروی جمهوری اسلامی انجام شد، دنیا باید بفهمد قدرت کجاست. فرمانده نیروی قدس تصریح کرد: روبه‌روی عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی و تمام امریکا و تمام ناتو قرار داشتند. در آن شب ۲۲۰ هواپیمای نظامی در آسمان بودند و دیگر آسمان بیش از این تعداد هواپیما را جواب نمی‌داد و بیش از این دریای سرخ و مدیترانه گنجایش ناو را نداشت. سردار قاآنی با بیان اینکه امریکا، رژیم صهیونیستی و غرب کوچکتر از آن هستند که جلوی جبهه مقاومت بایستند، درباره وضعیت غزه نیز گفت: یک روز صهیونیست‌ها شنیده بودند که از شکر می‌توان چیزی تولید کرد که به درد میدان نبرد می‌خورد، از ترس تولید موشک تا مدت‌ها نمی‌گذاشتند شکر وارد غزه شود. بنابراین هر چه در غزه هست تولید خودشان در سرزمینی محاصره شده است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی