صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۶

خبر و مصاحبه

خارجی‌ها به‌موقع باز می‌گردند
دو بازیکن خارجی پرسپولیس از تعطیلات تمرین تیم خود استفاده کرده و به کشورهای خود سفر کردند. با وجود این، تمرین پرسپولیس از امروز برای بازی با استقلال خوزستان پی‌گرفته خواهد شد و باور کردنی نیست که اورونوف و گولسیانی تنها به خاطر دو روز زحمت و هزینه سفر به کشورشان را متحمل شده باشند و احتمالاً یکی دو روز دیگر بر‌گردند. البته یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد آنها طبق برنامه باز خواهند گشت و در تمرین چهارشنبه حاضر می‌شوند.
 

پیشنهاد به آلوز تکذیب شد
در حالی که اوسمار لوس ویرا سرمربی پرسپولیس به مدیران باشگاهش نه لیست خرید داده، نه درباره بازیکنان قرضی صحبتی کرده و از بازیکنان خروجی هم حرفی نزده، برای او لیست خرید جفت و جور کرده‌اند و در فضای مجازی بیشتر درباره‌اش صحبت می‌شود. یکی از این بازیکنان ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی تیم تراکتور بوده که در رده دوم بهترین گل‌سازان لیگ قرار دارد و گفته شده پرسپولیس او را می‌خواهد اما حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفته: چنین چیزی صحت ندارد. ما سه هفته سرنوشت‌ساز را در پیش داریم و تمام تمرکز باشگاه و اعضای تیم روی موفقیت پرسپولیس در این فصل
است.


مسیب‌زاده: با فوتبال پاک صعود کردیم
سرهنگ چنگیز مسیب‌زاده، مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی تهران بعد از کسب مجوز صعود به لیگ یک توسط این باشگاه گفت: «این صعود را به خانواده بزرگ نیروی زمینی و به خانواده و فرماندهان بزرگ ارتش تبریک می‌گویم. ما طی یک برنامه‌ریزی سه ساله توانستیم این فصل مزد زحمات خودمان را بگیریم و هدف‌مان این بود که به جامعه ورزش و فوتبال ثابت کنیم که یک باشگاه به نام نیروی زمینی می‌تواند هم پاک کار کند و هم با حداقل هزینه بهترین نتیجه را بگیرد.» سرهنگ مسیب‌زاده در ادامه صحبت‌های خود تأکید کرد: «نیروی زمینی نقش حمایتی را از این جوانان دارد و تنها رسالتی که داریم همان شعار همیشگی‌مان است: «ارتش فدای ملت» ما می‌خواهیم به مردم و جوانان بگوییم که ارتش و نیروی زمینی همیشه پشتیبان شما است. ما با پتانسیل خود اعم از بازیکن و سرمربی به اینجا رسیدیم و با همت بالا کار بزرگی را بچه‌های ما انجام دادند. با همه ناملایمت‌ها ما در ابتدای فصل هم قسم شدیم که بجنگیم و مثل یک سرباز صعود کنیم. من به بچه‌ها گفته بودم که سرباز کاری جز جنگیدن ندارد تا به هدف‌مان برسیم.»
مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی در انتها گفت: «ان‌شاء‌الله همیشه پرچم نیروی زمینی و پرچم ارتش که همواره بالاست همچنان در ورزش ایران بدرخشد. برای همه عزیزانی که ما را در این راه کمک کردند آرزوی بهترین‌ها
را دارم.»


جریمه یک میلیارد و 400میلیونی استقلال
کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، آرای جدیدی را درخصوص پرونده‌های مختلف اعلام کرد که طی آن، باشگاه استقلال به پرداخت 140 میلیون تومان محکوم شده است. در پرونده شکایت امیرحسین شکوری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 38 میلیون و 150 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
در پرونده شکایت نظام سلطان آرانی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 15 میلیون و 260 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.
 

جواز حضور استقلال در لیگ نخبگان آسیا قطعی شد
استقلال با پیروزی برابر فولاد توانست جواز حضور در لیگ‌نخبگان آسیا را قطعی کند، چراکه باتوجه به تعداد بازی‌های باقیمانده لیگ، تیم‌ استقلال پایین‌تر از رتبه دوم قرار نخواهد گرفت. پیروزی نیز پیش از این با برتری مقابل هوادار جواز حضور در لیگ‌نخبگان آسیا را قطعی کرده بود و قهرمان جام حذفی نیز راهی پلی‌آف لیگ نخبگان
خواهد شد.
 

پاداش ۹۰ میلیونی در انتظار اعضای تیم استقلال
مسئولان باشگاه استقلال در هفته اخیر
مبلغ 80 میلیون تومان بابت پیروزی مقابل ذوب‌آهن به حساب اعضای تیمشان واریز کرده بودند که این موضوع باعث افزایش روحیه تیمی شد. در همین راستا قرار است پاداش دیگری را به حساب آنها واریز و به بهانه کسب پیروزی مقابل فولاد هر یک از اعضای تیم مبلغ 90 میلیون تومان پاداش دریافت کنند. همچنین در 3 دیدار آتی نیز پاداش‌های استقلالی‌ها رو به افزایش خواهد بود و در صورت کسب پیروزی در بازی‌های پیش رو این ارقام افزایش خواهد داشت.

جستجو
آرشیو تاریخی