صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و سه - ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۳

حوادث جهان

 سقوط مرگبار بیلبورد در هندوستان
 طوفان و بارندگی شدید در ایالت «مهاراشترا»ی هند باعث سقوط یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ و مرگ 14 نفر شد.
به گزارش خبرگزاری شینهوا، این حادثه شامگاه دوشنبه در منطقه «گاتکوپار»، رخ داده و تاکنون 14 نفر کشته و 75 نفر مصدوم شده‌اند.
ویدیوهای موجود از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد بیلبورد غول‌پیکر در پی طوفان شدید سقوط کرده و بسیاری از وسایل نقلیه زیر آن گیر کرده است. این بیلبورد در کنار یک جایگاه سوخت نصب شده بود.
در پی وقوع این حادثه، پلیس محلی و نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام شده و مردم را از زیر بیلبورد نجات دادند. مصدومان نیز به بیمارستان منتقل شدند.
منابع خبری همچنین گزارش کردند، پلیس محلی یک پرونده جنایی علیه صاحب بیلبوردی که به طور غیرقانونی نصب شده بود، تشکیل داده است.
 
 روح پروانه ای مادربزرگ در عروسی
یک داماد چینی در لحظه‌ای که پروانه‌ای سفید روی کت او فرود آمد، در حالی که فکر می‌کرد مادربزرگ مرحومش است شروع به گریه کرد.
در ویدیویی که در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی چین منتشر و وایرال شده است؛ مرد جوانی که برای مراسم عروسی خود در شهر هونان چین کت و شلوار پوشیده بود در حال سخنرانی دیده می‌شود که ناگهان پروانه‌ای سفید روی کت او فرود آمد. این مرد که وانگ معرفی شده با دیدن این پروانه، در حالی که گریه می‌کرد گفت که مادربزرگش اوایل امسال فوت کرده است.
او گفت: چند روز پیش به مادربزرگم پیام دادم که اگر می‌خواهی در عروسی من شرکت کنی، به‌عنوان یک پروانه ظاهر شو!
 
کشف جسد زن روس
در کیسه زباله
پلیس منطقه پوشکینسکی سنت ‌پترزبورگ روسیه در تماس تلفنی در جریان کشف جسد تکه تکه شده زن جوانی در کیسه زباله‌ای در اطراف یک روستا قرار گرفت. پلیس با حضور در صحنه جرم با جسد زن جوانی که بین 35 تا 40 سال سن دارد روبه‌رو شد که به 2 قسمت تقسیم و داخل کیسه زباله گذاشته شده بود.
پلیس با توجه به اینکه هیچ مدرک شناسایی همراه جسد نبود پس از بررسی‌های میدانی در صحنه جرم، جسد مثله شده را برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل کرد تا پس از آن هویت این زن با اقدامات پلیسی شناسایی شود.

 

جستجو
آرشیو تاریخی