ضرورت ارتقای خدمات رفاهی به همکاران شاغل و بازنشسته بانک مسکن

مدیرعامل بانک مسکن در نشست صمیمانه با جمعی از همکاران بازنشسته بانک با تأکید بر اهمیت توجه بیش از پیش به همکاران بازنشسته و دغدغه‌های آنان گفت: «فراتر از درخواست‌ها و انتظارات مطرح شده به همکاران خدمت کرده و به این مهم افتخار می‌کنیم.»
به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن - هیبنا؛ دکتر سیدعباس حسینی، مدیرعامل بانک مسکن، در نشستی با همراهی دکتر مهدی لطفیان، معاون مدیرعامل در امور منابع انسانی، مدیر امور حراست و جمعی از مسئولان منابع انسانی با برخی از بازنشستگان و پیشکسوتان به عنوان نمایندگان این قشر از همکاران بانک دیدار و گفت‌و‌گو کرد. در این نشست، نمایندگان کانون بازنشستگان به تشریح نظرات و دغدغه‌های خود پرداختند و ضمن در میان گذاشتن انتظارات و خواسته‌های بازنشستگان با مدیرعامل بانک، پاسخ‌ها و توضیحات لازم را در موضوعات مختلف دریافت کردند. حاضران در این جلسه با بیان دغدغه‌هایی چون لزوم بهبود معیشت و امور درمانی، خواستار ارتقای خدمات رفاهی به
همکاران شدند.
دکتر حسینی پس از استماع نظرات و پیشنهادهای بازنشستگان، هدف از این نشست را گسترش ارتباط میان بانک و پیشکسوتان و بهره‌مندی از تجارب آنان خواند و گفت: بانک مسکن با قدمتی ۸۵ ساله به عنوان بانکی اصیل و ریشه‌دار در نظام بانکی کشور برای داشتن همکارانی باتجربه، بادانش، دلسوز و متعهد که در تمام این سال‌ها در مسیر ارتقا و پیشرفت بانک کوشیده‌اند، به خود می‌بالد و ما به عنوان مدیران این سازمان وظیفه خود می‌دانیم تا برای رفع دغدغه‌ها و نیازهای این سرمایه عظیم انسانی گام برداریم.
صفحات
آرشیو تاریخی
شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو
 - شماره هشت هزار و چهارصد و شصت و دو - ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳