فوتبال ایران

بازی با هوادار بدون تماشاگر شد
پرسپولیسی‌ها امید داشتند که با توجه به درخواست استقلال برای انجام بازی با تماشاگر مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که قرار است هفته سی‌ام برگزار شود، دیدار آنها مقابل هوادار هم با تماشاگر برگزار شود که این‌گونه نشد.
روز گذشته مدیر رسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد بازی امروز در ورزشگاه دستگردی تهران و بدون حضور تماشاگر برگزار شود و البته ابراز امیدواری کرد که عدالت رعایت شده و استقلال هم هفته آخر در همین ورزشگاه بدون تماشاگر بازی کند.
جالب اینکه اوسمار از زمین چمن ورزشگاه دستگردی تمجید کرد و پرسپولیسی‌ها امیدوارند که در این زمین، فوتبال مد نظر خود را ارائه دهند و پیروز شوند.


شجاعی:  همیشه محکم  بازی می‌کنیم
مسعود شجاعی سرمربی هوادار درباره بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس و بدون تماشاگر بودن آن می‌گوید: «پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم. باید بگویم آنها فوتبال خوب و روانی بازی می‌کنند و مهره‌های خوبی در اختیار دارند. امیدوارم بازی جانداری را شاهد باشیم. شورای تأمین اجازه نمی‌دهد بازی با تماشاگر باشد و از روز اول این موضوع را قبول کرده‌اند که چه ورزشگاهی را با چه شرایطی اعلام کرده‌ایم.»
شجاعی درباره اینکه به خاطر دوستی‌اش با نکونام مقابل پرسپولیس محکم‌تر بازی کنند این طور می‌گوید: «ما یک خانواده هستیم و جسارت می‌کنم و کلمه‌ای پیدا نکردم که بگویم این موضوع شبیه خاله‌بازی است. برادرم در تیم ماشین‌سازی حضور داشت و زمانی که در تراکتور تبریز حضور داشتم با او لب خط دعوایم شد. اگر قرار باشد چیزی را لحاظ می‌کردم برای صنعت نفت لحاظ می‌کردم، ولی با قدرت بازی کردیم و برنده شدیم.»


ضیایی گزینه مدیریت آکادمی استقلال
آرش برهانی نیامده رفت
 حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال مشخص شد که تغییراتی قطعی در آکادمی تیم استقلال رخ خواهد داد. با طرح این موضوع از آرش برهانی به عنوان جدی‌ترین گزینه برای مدیریت آکادمی استقلال یاد شد، اما درحالی که برهانی به این پست نزدیک بود، مدیران جدید باشگاه استقلال نامی عجیب را برای مدیریت آکادمی مطرح کرده‌اند. نام گزینه مورد نظر مالکان جدید باشگاه استقلال برای قبول مسئولیت در حوزه مهم آکادمی استقلال، محمدحسین ضیایی است؛ گزینه‌ای که به دلیل ارتباطات خود با مدیران سابق باشگاه صبا باتری تهران سال‌های متمادی به عنوان سرمربی در این باشگاه رفت و آمد داشت و حالا نیز به نظر می‌رسد به واسطه ارتباطات مطلوبی که با احمد شهریاری دارد، به عنوان گزینه اول حضور در باشگاه استقلال به عنوان مدیر آکادمی مطرح شده است. اینکه چرا با حجم عظیمی از گزینه‌های استقلال برای قبول این پست مهم، مالکان باشگاه به سراغ این شخص رفته‌اند تا هدایت حوزه‌ای مهم را در اختیار بگیرد، روشن نیست، اما باید به این نکته توجه داشت که هواداران باشگاه استقلال واکنش‌های مثبتی نسبت به حضور ضیایی در این پست نداشته‌اند و با تعجب و شگفتی به این موضوع نگاه می‌کنند.

جستجو
آرشیو تاریخی