صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هفت - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و هفت - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۱۷

یک روز در تمرین شاداب و پر هیجان والیبال

پرتلاش و امیدوار بـه صعود

مهری رنجبر
خبر‌نگار

 
تمرین با تأخیر نیم ساعته شروع شد. ساعت ۱۱. یک روز بعد از رونمایی از ۱۸ مسافر برزیل. آن هم درست ۵ روز قبل از سفر. محمدطاهر وادی، پاسور اول تیم ملی غایب تمرین بود. او به نمایندگی از تیم ملی در مراسم تجلیل از مدال‌آوران حاضر شده بود.
 با جمع شدن همه بازیکنان و مربیان تیم ملی در سالن، بازیکنان به خط شدند و روبه‌روی پائز و دستیارانش ایستادند.
پائز با صبح بخیر برای شاگردانش برنامه تمرین را توضیح داد: «امروز صبح تمرین توپی داریم و بعدازظهر تمرین بدنسازی. مواظب باشید مصدوم نشوید.»
بازیکنان با گذاشتن دست‌هایشان روی هم و گفتن «ایران» تمرین را شروع کردند. بازیکنان با حرکات کششی طبق برنامه و زیر نظر مارسلو مربی بدنساز برزیلی تمرین کردند. امین اسماعیل‌نژاد لژیونر والیبال ایران با کش تمرین می‌کرد. خیلی زود نوبت گرم کردن با توپ رسید، بازیکنان با سرویس، دریافت و اسپک کار را شروع کردند.
خیلی زود نوبت تمرین دریافت با ساعد پشت تور رسید. بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند، هر دریافتی که از دست می‌رفت یا اوت می‌شد، ۲ امتیاز به تیم مقابل می‌رسید. با پایان مسابقه دریافت، بازیکنان دو گروه شدند تا مرورتاکتیک مدنظر پائز را به صورت مسابقه‌ای انجام دهند.
اواسط بازی محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور با همراهی سید میلاد تقوی و وحید مرادی به سالن آمد و از جایگاه ویژه بازی ملی‌پوشان را تماشا می‌کرد. حضور میهمان ویژه هم چاشنی جدیت بازی را بیشتر کرد و هم
کری خوانی‌ها را.
اما بازی نیمه کاره ماند و معاون رئیس جمهور به زمین آمد هم ‌درددل های بچه‌ها را از زبان کاپیتان تیم شنید، هم صحبت کرد. در آخرعکس یادگاری گرفت و با یک توپ امضا شده ملی‌پوشان و کادر فنی تیم ملی رفت و بازیکنان دوباره به تمرین برگشتند.

جستجو
آرشیو تاریخی