صفحات
شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
روزنامه ایران - شماره هشت هزار و چهارصد و پنجاه و سه - ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - صفحه ۷

آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان

سال گذشته با رسیدن به حداکثر ظرفیت تولید، بیش از ۷۶۰ هزار تن انواع روانکار صنعتی در نفت سپاهان تولید و افزون بر ۵۰۰ هزار تن آن، راهی بازارهای صادراتی شد که ۴۰۰ میلیون دلار ارزآوری برای کشور به‌همراه داشت.همچنین صددرصد ارزها وارد سامانه ارزی کشور شد.
فرهاد امین دهقان، مدیرعامل شرکت نفت سپاهان در حاشیه نمایشگاه ایران اکسپوگفت: اگرچه بهره‌گیری از ۱۰۰ درصد توان تولید در سال گذشته انجام شد، اما در سال 1403 برنامه تولید ۹ محصول جدید مد نظر قرار دارد.
مدیرعامل نفت سپاهان، از قاره آفریقا به‌عنوان هدف ویژه صادراتی این شرکت نام برد و افزود: به دلیل دسترسی آسان در شرایط حاضر به بازارهای آفریقا، با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو، به‌دنبال رایزنی و دریافت داده‌های مرتبط با خودروهای رایج در کشورهای آفریقایی برای تولید و صادرات محصولات مورد نیاز این بازارها هستیم.
البته محصولات روانکار نفت سپاهان تاکنون به ۱۱ کشور شامل هند، چین، کشورهای آذری زبان و برخی کشورهای آفریقایی، عرضه و با استقبال خوبی روبه‌رو شده است.
امین دهقان به عرضه محصول روغن موتور «مگلوب» نفت سپاهان به کشور امارات متحده عربی اشاره کرد و گفت: این محصول با برخورداری از استاندارد روز اروپا برای خودروهای لوکس طراحی و تولید شده است.
جستجو
آرشیو تاریخی