دفن جسد زن جوان در باغ شخصی

گروه حوادث/   مرد جوان که با هل دادن یک زن در محل قرارشان باعث مرگش شده بود جسد او را در باغ شخصی‌اش دفن کرد.
سرهنگ «حسین تُرکیان» رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم 36 ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت. کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالاً فرد گم شده به قتل رسیده باشد بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.
متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.
این مقام انتظامی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جرو بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را ازدست داده است.
سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم 36 ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
جستجو
آرشیو تاریخی